ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΖΗΤΕΙΤΕ ΕΛΠΙΣ

ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.

Είμαι κι εγώ μια από τις χιλιάδες άνεργες σ"αυτή τη χώρα που ψάχνω για δουλειά φυσικά εννοείται
γι"αυτούς  θα πρέπει να πληρώ αυτές τις προϋποθέσεις .
θα πρέπει να έχω πτυχίο πανεπιστήμιου master μεταπτυχιακό δυο ξένες γλώσσες  ecdl και συστατικές
επιστολές να είμαι έως 25 ετών   να είμαι ψηλή ξανθιά με αναλογίες μοντέλου και να είμαι ελεύθερη χωρίς υποχρεώσεις...ουφ κουράστηκα..
όλα αυτά για μια θέση [ΣΤΟΝ ΉΛΙΟ] δηλαδή πωλήτρια,υπάλληλος γραφείου,σερβιτόρα.
κι όλα αυτά για 500euro  και αν βρεις μια από αυτές τις δουλείες θα πρέπει να μην μιλάς
όταν θα σου πιάνει τον κ.. να μην έχεις άποψη γιατί το αφεντικό έχει πάντα δίκιο.
και αν δεν πληροίς κάποιες από αυτές τις προϋποθέσεις και είσαι κάτι ανάμεσα στα 35-45
που αυτή η γενιά είναι  μεταξύ τις μέσης εκπαίδευσης και άντε και αγγλικά τότε ..
κάθεσαι στον πάγκο και περιμένεις τον προπονητή αν και όταν θα σφυρίξει αλλαγή να μπεις στο παιχνίδι αισθάνεσαι  απόρριψη  παραγκωνισμένη  στο περιθώριο και ας βράζει μέσα σου η ενέργεια
αισθάνομαι να βλέπω τη Ζωή να διαδραματίζεται μπροστά μου και εγώ δεν μπορώ να πάρω μέρος
σαν ένα παιδάκι να βλέπει τα γλειφιτζούρια από μια βιτρίνα και να τα λαχτάρα...
και όλα αυτά γιατί σας τα λέω ..γιατί έχω χρόνο πολύ χρόνο  και είναι γνωστό {όταν έχεις χρόνο δεν έχεις  χρήμα και το αντίθετο}.
και γιατί θέλω να μιλήσω ...κάπου να τα πω..
  και η εποχή μας έχει πολλή μοναξιά και ολοι είμαστε πίσω από μια οθόνη  άγνωστοι και ασφαλής που χαλαρώνεις απίστευτα στην ασφάλεια του σπιτιού σου.και ανάλογα βγάζουμε τον καλό η τον κακό μας εαυτό.και κλείνοντας προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου  .
THINK POSSITIVE.

ΑΓΑΠΟΥΛΕΣ
ΤΑ ΛΕΜΕ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured