ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΑΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΗΤΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ



«Θα ήθελα πολύ η επόμενη πρωθυπουργός της χώρας να είναι γυναίκα.
 Θα άλλαζαν πολλά». Άννα Διαμαντοπούλου 

Άσχημο όνειρο είδα πάλι απόψε... Είδα λέει πως ήμουν πρωθυπουργός
Πώς θα άλλαζε –άραγε- η ζωή μας αν κάναμε  Πρωθυπουργό μια Γυναίκα?
ΕΜΕΝΑ πώς θα ήταν η ελλαδα?....

Αλήθεια αν γινόμουν πρωθυπουργός τι θα άλλαζα ?

1.Σ το Δημόσιο [θ'απολύσω όλους τους ρουσφετατζήδες [εκτός των απαραιτήτων οργανικών  θέσεων]  κι' όλους του συνδικαλιστές που στήνουν φαγοπότι   ΕΙΣ ΒΑΡΟςΣΜΑΣ
Την πρώτες μερες...Θα γίνει πανδαιμόνιο θα βγούνε στους   δρόμους  απέναντι δεν θάχουνε όμως τους αστυνόμους {που δεν θα ρισκάρουν  τη ζωή τους κορώνα γράμματα για ένα
 κομμάτι ψωμί}θα αμείβονται αξιοπρεπώς αλλά και τα εκατομμύρια των φορολογουμένων και   καταπιεσμένων ελληνων. 

2.Στην Βουλή  θα μπει  βαθύ μαχαίρι και  θα μειωθεί  ολο αυτο το ασκέρι που μας κυβερνά 
πενήντα θα κρατησω και θα ελεγχω και την περιουσια τους
 πριν και μετα απ' όλη τη θητεία τουσ στην κυβερνηση
Θα εκραγούν, θα βρίζουνε  αν θελουνε αλοιωσ να πανε στο μαγαζι τους να κανουν κουμαντο     
ο κόσμος όμως συμφωνεί γιατι θα ειναι καλο για την Πατρίδα.

3, Μετα  θα στραφώ και προς τους δανειστές,θα γράψω ενα ωραιο μήνυμα σαφές 
Φιλοι μου αυτά π' εσεις μάς κλεψατε  τοσα χρονια  σαν να εισαστε  ληστές
αν δεν τα συμψηφίσετε κι' εγώ δεν θα πληρώσω.μας χρωστατε δεν σας χρωστάμε
http://anemoscafe.blogspot.com/2012/02/blog-post_20.html

4. μέρα της χαράς θα καταργήσω  τους φόρους τους άμεσους, τους έμμεσους
 και τους βεβαιωμένους όλους η ελλαδα μπορεί να έχει έσοδα από τον πλούτο της γεωγραφικής θέσεις που ανήκει... τόσα χρονιά τα έτρωγαν οι λίγοι ...
Και Ναι  νομιμότητα στους αυθαιρέτους χώρους,ημέρα  χαράς γι'όλους τους πικραμένους.

5. θα πάω να μιλήσουμε .με τον  Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν  να  βρούμε λύση 
με το υπέδαφος τα σύνορα μας και τα νερά  μας {ακριτικά νησιά μας} πως θα τα διαχωρίσουμε ώστε να συνυπάρχουμε  και να τελειώσει αυτή η κρίση μεταξύ μας
 και είμαι σίγουρη  μαζί ότι θα βρούμε μια λύση .


6.Στο λαό θα κάνω διάγγελμα και θα καλέσω εκπρόσωπους του λαού μαζί τους να μιλήσω
για ότι έκανα ως τώρα να τους πληροφορήσω και ότι έχουν να μου πουν και να προτείνουν 
εγώ θα τους ακούσω για την πατρίδα ρε Γαμώτο
τα παιδιά μας θα γυρίσουν πίσω να παράγουν έργο στη χώρα τους και να πάρουν την πατρίδα στα χέρια τους  γιατί εγώ δεν θέλω άλλο να κυβερνήσω

7.Τα ρούχα μου θα μαζέψω απ' το Μαξίμου και θα προκηρύξω εκλογές ήσυχη να μ'αφήσουν
και αν ο λαός μ' ακολουθεί και έρχεται μαζί μου κι' όλοι μου λένε πως αυτοί θα με ξαναψηφίσουν
Μπα...δεν θέλω άλλο θα δήλωνα Παραίτηση...........

Και από τον φόβο μου ξύπνησα.
Αντε τώρα να ξανακοιμηθείς, τι εφιάλτης θεέ μου!! 

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured