ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Γραμμα στον Τσιπρα απο Εμενα


Αγαπητέ Αλέξη!

Καλημέρα σε σένα και στον Σύριζα, με όλες τις συνιστώσες και τα ρεύματα του.

Εγώ Αλέξη μου είμαι μια φαν σου, που θαυμάζει την λεβεντιά σου,τα νιάτα σου,το περιποιημένο μαλλί σου,και εσχάτως τα.....ωραία αγγλικά σου.

Αχ,τι ωραία που τα παρλάρεις τα αγγλικά,γλυκέ μου;

Και αυτό το "I don't know what miss.....mrs....madame Merkel want to do" στην Κριστιάν Αμανπούρ ήταν κορυφαίο ,και μέχρι και εγώ το κατάλαβα,και δεν χρειάστηκε να το χώσω στον Γούγλη να μου το κάνει λιανά.

Ροδάνι πήγαινε η γλώσσα σου Αλέξη μου στο BBC,CNN,Associated Press,αλλά δεν κατάλαβα πως κατάφερες στο τέλος και βγήκε το άρθρο στο Paris Match με τίτλο "Ο άνθρωπος που τρομάζει την Ευρώπη".

Γιατί μου τους τρομάζεις πουλάκι μου;

Δεν είπαμε ότι λάου,λάου θα το πάμε το πράμα;

Μην είσαι κορόιδο,τους έχουμε ανάγκη ακόμη,εκτός και αν ο οικονομικός ογκόλιθος με το όνομα Στρατούλης ,έχει έτοιμες λύσεις για όλα!

Αν δεν έχει πάντως, και μέχρι να τις βρεί.....κούλαρε λίγο,και πάρτο αλλιώς!

Τι το ήθελες το "είμαστε στα αριστερά της Αριστεράς",αφού με τον Λαφαζάνη δίπλα σου,πιο αριστερά να πας δεν γίνεται. Θα πιάσετε......αριστερό τοίχο,και αυτό δεν το θέλουμε στην παρούσα φάση,γιατί η Μέρκελ μόλις ακούει αριστερότερα της Αριστεράς βλέπει εφιάλτες με την Stazi της πρώην ανατολικής Γερμανιάς να την στοιχειώνει ακόμη ,και αντιδρά σαν ταύρος εν υαλοπωλείο.

Είπαμε,λάου,λάου!


Γιατί βρε πουλάκι μου δεν τους λες καθαρά  ΟΤΙ .. καταργείς 

 ΟΛΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΜΕΤΡΑ  μόλις Ο σύριζα πάρει την εξουσία ..και ερχόμαστε μαζί σου ..ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ..αν βγάλουμε και χειμώνα έτσι {που δεν το βλέπω κάτι το πετρέλαιο κάτι τα νέα μέτρα} και δεν γκρεμιστεί το σύστημα της απάτης που έχει στηθεί στην Ελλάδα ..
Η Ελλάδα θα είναι ανύπαρκτη ..και το τοπίο κολασμένο.

Τους είπες ακόμη,ότι δεν γουστάρουμε να πληρώσουμε το χρέος μας, καθότι και τα πειραματόζωα κάποια στιγμή θα επαναστατήσουν και θα την κάνουν από τα κλουβιά.

Γιατί βρε πουλάκι μου δεν θέλεις να πληρώσουμε το χρέος μας;Να το πληρώσουμε με όρους μην τους αγριευεις..

Γιατί λοιπόν πρέπει να γίνουμε ρεζίλι στο ευρωπαϊκό σόι για την μη τήρηση των δεσμεύσεων μας;

Το πήραμε Αλέξη μου το δάνειο;

Το πήραμε!

Δεν πρέπει να το πληρώσουμε;
Άκου πουλάκι μου στους δαιδαλώδεις διαδρόμους της ευρωπαϊκής διπλωματίας κερδίζεις όταν κινείσαι  μεθοδικά με σχέδιο και φυσικά με τις απαραίτητες συμμαχίες
και όχι βρε πουλάκι μου ως καμικάζι με την κορδέλα στα μαλλιά και το μαχαίρι στο στόμα όπως ο φίλος μου "Arnold Schwarzenegger "


Για αυτό καμικάζι χαλάρωσε δεν θα χαθείς μόνο εσύ αλλά και 11000000 Ελληνες. Επίσης πρέπει να ξέρεις πως στην Αργεντινή αυτοί που έφυγαν με το ελικόπτερο δεν ήταν αυτοί που έβαλαν την χώρα στο ΔΝΤ αλλα αυτοί που υποσχέθηκαν πως θα την βγάλουν.

Σου τα λέω αυτά από τα βάθη της καρδιάς μου, και ας κινδυνεύω να χάσω και τους ελάχιστους εναπομείναντες αναγνώστες μου αν τύχει και σε λατρεύουν περισσότερο από εμένα, αφού σε αμφισβητώ  σε ανάρτηση μου,και τους ψάχνω μετά με το κερί!

Λες να πάθω τα ίδια;

Πρόσεχε παλικάρι μου,γιατί θα με κάνεις να νοσταλγήσω τα ωραία χρόνια του δικομματισμού,και να λέω "πίσω ολοταχώς" (σαν τον Πόποτα ) από το Κωλοκοτρονίτσι που κινεί τα νήματα με το σύνθημα ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ.


Και όπως λέει ο μεγάλος Μέρφυ "μένεις από βενζίνη ακριβώς στη μέση της απόστασης ανάμεσα σε δύο βενζινάδικα και ποτέ κοντά στο ένα από τα δύο".

Εσύ φρόντισε λοιπόν να βρεθούμε οπωσδήποτε κοντά σε ένα από τα βενζινάδικα!

Αυτά,και σε φιλώ γλυκά!

Με τιμή,....ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured