ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Οι φίλες....Τα λένε "Σουλα" & "Κουλα"



ΣΟΥΛΑ & ΚΟΥΛΑ



Σ- Αν υποψιαστώ οτι ο γιος μου η κόρη μου τα έχει με Πακιστανο η Αλβανο 
ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ !!!!!:lol::lol::lol::lol:

Αν το σπλάχνο σου αποφασίσει να παντρευτεί έναν.. η μια.."ΜΗ ΕΛΛΗΝΑ" 
τι θα κάνουμε άραγε σαν γονείς ...


Κ- Όταν λες ΜΗ ΕΛΛΗΝΑ, τι εννοείς?
Αλβανό, Πακιστανό, Κορεάτη κλπ?
Υποθέτω ότι αν είχα να κάνω με Ελβετό, Γάλλο, Αμερικάνο, δεν θα είχα  τέτοια προβλήματα, αν η κόρη μου , έφερνε τον Πιου και μου έλεγε τον είδα στα φανάρια να καθαρίζει τα τζαμιά και τον ερωτεύτηκα κεραυνοβόλα... ένα κεραυνοβόλο εγκεφαλικό θα το πάθαινα.

Σ-ουλα κοίτα . και Ελληνα να μου έφερνε ..αν δεν είχε μια στοιχειώδη εργασία...θα είχα πολλές ενστάσεις. Αν τον  έβλεπα και ψιλοτεμπελη εκεί να δεις εγκεφαλικά... τώρα είμαι ρατσίστρια με τους τεμπέληδες?


Κ-Βασικά με τους τεμπέληδες κι εγώ έχω θέμα  και τον γιο του bill gates να μου φέρει (θα καίνε αυτάκια του σήμερα) αν είναι κανένας τεμπέλης που κάθεται και τρώει τα λεφτά του μπαμπά, θα έχω τις ενστάσεις μου.


Σ-Φιλενάδα και εγώ θα προβληματιζόμουν αν ο μελλοντικός μου γαμπρός είχε πολύ διαφορετική νοοτροπία από την κόρη μου :oops:
Θεωρώ, χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι σωστό αυτό που λέω, πως ένας Ασιάτης πχ έχει πολύ διαφορετική νοοτροπία από εμάς, ενώ ένας Γάλλος όχι και τόσο... Και πάλι όμως, και Γάλλος να ήταν, πάλι θα ανησυχούσα. 
Φυσικά θα προτιμούσα κάποιον Άγγλο, Γάλλο, Πορτογάλο, Κινέζο, Κογκολέζο από έναν τεμπέλη και αχαϊρευτο Έλληνα
Άλλα στην τελική αυτό θα ήταν δικό τους πρόβλημα και όχι δικό μου...


Κ-Κοίταξε να δεις Σουλα .. Ούτε και εγώ θα ήθελα η κόρη μου να παντρευτεί κάποιον που να μην είναι Ελληνας. Αλλά αυτό δεν είναι θέμα ρατσισμού.
Φαντάσου  εναν Χ. Ορθοδοξο να παντρευτεί μια καθολική ή μια μουσουλμάνα. Όταν αργότερα έρθουν παιδιά δεν θα δημιουργηθούν θέματα για το πως θα μεγαλώσει "σωστά" το παιδί?

Φαντάσου ένας πολύ πλούσιος να παντρευτεί κάποια πολυ φτωχή. Κάποια στιγμή δεν θα έρθει ρήξη στις σχέσεις τους για τον αλφα/βητα λόγο?
Φαντάσου επίσης εναν καθηγητή πανεπιστημίου να παντρευτεί μια αγράμματη κοπέλα?Παλι δεν θα είναι πρόβλημα στην σχεση τους?
Πιστεύω οτι ένας πετυχημένος γάμος εχει κάποιες προϋποθέσεις. Για μένα πρέπει το ζευγάρι να ταιριάζει κοινωνικά, οικονομικά, εμφανισιακά,να έχει το ίδιο πνευματικό επίπεδο,την ίδια θρησκεία κτλ.
Μιλάω πάντα για γάμο.  Εκεί είμαι κάθετη.
Για  φιλία, επαγγελματική σχέση κτλ δεν εχω κανένα πρόβλημα η κόρη μου να συναναστρέφεται με τον οπουδήποτε!


Σ-Ναι ρε συ Κουλα..Όλα τα παραδείγματα που έδωσες έχουν συμβεί πολλές φορές, με πρώτη και καλύτερη την Σταχτοπούτα τη φτωχιά που πήρε τον καλύτερο και πλουσιότερο του χωριού. Δεν μας έχει πει κανείς βέβαια αν ζουν καλά αλλά για διαζύγιο δεν έχω ακούσει κάτι. Για να μην μιλήσω για την εθνική μας σταρ (όχι τον ευαγγελόπουλο, την αλίκη ντε!) και τον Παπαμιχαήλ... τη μία αυτός ήταν μεγαλογιατρός κι αυτή μαθητριούλα, την άλλη αυτός φτωχός λούμπεν καθηγητίσκος κι αυτή κόρη Παπασταύρου (του Θεμιστοκλέους βεβαίως-βεβαίως), τη μία αυτή νεράιδα κι αυτός παλικάρι (μπορεί κι ανάποδα, δεν θυμάμαι), τόσα παραδείγματα! Κι όλα από τη ζωή βγαλμένα!
Γι' αυτό φιλενάδα μην είσαι very very... πώς το λέτε στο Ελλάδα... χολοσκασμένη...! Σαν θέλει η νύφη κι ο γαμπρός...
Για ρατσιστές γονείς τι έχετε να πείτε ?

Άραγε αν ήταν το "δίλημμα" Ελληνας άνεργος ή Ινδός πρίγκηπας...τι θα ποθούσε η μαμά; Στη θέση του Ινδού μπορούμε να βάλουμε και Ρουμάνο επιχειρηματία κοκ
Τι θέλω να πω..τα φράγκα κάνουν τη διαφορά ακόμα και στο ρατσισμό, δεν είμαι ειδική στις συμβουλές,,..,...και τέλος πάντων αν και νέα και μοντέρνα με διάπλατα μυαλά- τρομάρα μου

Ακόμα πιστεύω σ'αυτο που έλεγε η γιαγιά μου
παπούτσι απο τον τόπο σου κι ας είναι  και μπαλωμένο...
Θα γίνω πολύ κακιά πεθερά, το βλέπω





ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured