ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Η Ζωή μου χωρίς Ρεύμα


Τις 30.000 φτάνουν κάθε μήνα οι διακοπές στην ηλεκτροδότηση σπιτιών σε όλη την Ελλάδα λόγω ανεξόφλητων λογαριασμών προς τη ΔΕΗ..
Μέσα σ"αυτούς είμαι κι εγώ.
Κι αφού με ρωτάς πώς είναι η ζωή χωρίς ρεύμα, αποφάσισα να σου περιγράψω μια συνηθισμένη μέρα μου.
Όταν ξύπνησα, άναψα το ραδιάκι μου με τις μπαταρίες: μαθαίνω τα πάντα από το ραδιόφωνο. τραγούδια πρωινά, ενημέρωση. Και τι είπαν; Ότι κόπηκαν άλλες 500.000 συνδρομές της ΔΕΗ, γιατί ασυνείδητοι πολίτες δηλώνουν τάχα αδυναμία να πληρώσουν τις έκτακτες εισφορές μαζί με το ρεύμα.  Άναψα, λοιπόν, το γκαζάκι για τον πρωινό τούρκικο καφέ. Έβαλα ψωμί με μαρμελάδα και έβρασα και ένα αυγό για πρωινό.
Ήπια και γάλα του κουτιού, κρύο.
Έκανα το ντουζάκι μου με κρύο νερό. Τώρα που ζέστανε ο καιρός,άμα κρυώσει θα βράσω κατσαρόλα... το καλύτερο. Μετά πήγα στη λαϊκή. Φρουτα ,Μαρούλια, λάχανα, καρότα, κρεμμύδια, ελιές... Ό,τι πρέπει για μια υπέροχη και υγιεινή σαλάτα.
Γύρισα σπίτι για να μπω στο E-mail, αφού κατάφερα να απαλλοτριώσω καινούρια μπαταρία για το λάπτοπ, μιας και δεν είχα λεφτά να την αγοράσω, και μπαίνω κανονικά.
Όταν γύρισα έβαλα και ένα πλυντήριο ρούχων... Λεκάνη, νεράκι, απορρυπαντικό και τρίψιμο όπως την παλιά εποχή. Ευτυχώς γλύτωσα και το σιδέρωμα.
Έρχεται το απόγευμα και ξαναθυμάμαι ότι δεν έχω τηλεόραση. Τώρα τι θα κάνω;
Μετά βγήκα για καφέ στην πλατειούλα. Όλοι και όλες ήταν εκεί.
Θα μείνω ανενημέρωτη  ?
ΟΧΙ βέβαια..ευτυχώς που όλα τα μαγαζιά έχουν plasma και videowall στις πλατείες ...και έτσι γλιτώσα και το τηλεκοντρόλ που όλο χάλαγε.
Στην απογευματινή μου βόλτα έκατσα στο αγαπημένο μου παγκάκι άνοιξα το ταπερακι μου με τα φρέσκα φρούτα μασουλαγα και έβλεπα τη plasma μου.
Τώρα οι απογευματινές ειδήσεις:
Μαθαίνω ότι, μεταξύ άλλων, στο υπουργείο Υγείας-Αγάπης πραγματοποιείται σύσκεψη των Διευθυντών Αστυνομίας της Σκέψης και Αστυνομίας Ηλεκτρικού Ρεύματος, που εποπτεύεται από τον ίδιο τον καλόφαγο υπουργό Τριο στουτζες, για τη λήψη των αναγκαίων μέτρων που θα αντιμετωπίζουν τους απείθαρχους πολίτες που δεν πληρώνουν τη ΔΕΗ.
Θα συζητηθεί η πρόταση απαγόρευσης πώλησης μπαταριών και μικρών γκαζακιών που έχει κάνει το τμήμα Φαντασίας του υπουργείου. Επίσης, το ενδεχόμενο να επιδεικνύεις πληρωμένο λογαριασμό της ΔΕΗ στη λαϊκή, αλλιώς να αρνούνται να σου πουλήσουν προϊόντα.
Σε ανακοίνωσή του ο γενικός διευθυντής Αστυνομίας της Σκέψης δήλωσε ότι η μετάδοση ειδήσεων αντίθετων προς την πολιτική της κυβέρνησης από οποιοδήποτε Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, θεωρείται έγκλημα σκέψης. .
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, στη μικρή πλατεία που βγαίνω κάθε  απόγευμα και το βράδυ, να οργιάζουν οι συζητήσεις, σε ομάδες βέβαια των δύο έως τριών ατόμων, γιατί μεγαλύτερες ομάδες θεωρούνται παράνομη διαδήλωση.
Επίσης σου θυμίζω ότι η μετάβαση στην πλατεία δεν απαγορεύεται ούτε από γραπτό ούτε από άγραφο νόμο. Το σύστημα μετάδοσης των ειδήσεων είναι τρία άτομα συζητούν, μετά το ένα από τα τρία μεταφέρει τις απόψεις σε άλλα δύο, και λοιπά, σε στιλ "χαλασμένο ραδιόφωνο". Μέσα σε 15 λεπτά έχει ολοκληρωθεί η ενημέρωση του καινούριου πληθυσμού της μικρής πλατείας, που ορφανός από τηλεόραση βγήκε στο δρόμο για να περάσει δημιουργικά την ώρα του... 
Το βράδυ έρχονται  οι κιθάρες και τα μπουζούκια αλλοδαποί και παιδάκια παίζουν .."Σ΄Αγαπώ γιατί είσαι ωραία"Δώσε ότι θέλεις...
 Φυσικά δεν υπάρχουν μικρόφωνα, έτσι ανά 30 έως 40 άτομα που ακούν κάνουν ένα γκρουπάκι. Είναι εντυπωσιακό πόσες κιθάρες υπάρχουν σε κάθε γειτονιά και πόσα άτομα ξέρουν να παίζουν μουσική.
Πάντως ραπ δεν παίζουν.

Και μετά σπίτι, με κεράκια, όπου ζω με τις σκέψεις μου και τη φαντασία μου  ξαναθυμάμαι ότι τα όνειρα τα βλέπουμε χωρίς ρεύμα και το όνειρο έχει κυρίαρχο ρόλο στη Ζωή μου.....
Γιατί ζω μέσα στο Όνειρο.
Αφήστε με να ζω στο κόσμο μου..
Μην με ξυπνάτε...

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured