ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Λάκης, Γαβαλάς



Η εξομολόγηση στους «Πρωταγωνιστές»

Λάκης Γαβαλάς
Ο Λάκης Γαβαλάς μίλησε στην εκπομπή του δημοσιογράφου «Πρωταγωνιστές».
Βρισκόμενος στη ΣΤ' πτέρυγα, τη λεγόμενη VIP, των φυλακών του Κορυδαλλού, ο επιχειρηματίας της μόδας αναφέρθηκε στις συνθήκες κράτησής του, για το πόσο επικοινωνεί μέσα στη φυλακή με τους άλλους διάσημους κρατούμενους, όπως ο Άκης Τσοχατζόπουλος και Μάκης Ψωμιάδης, ενώ δεν παρέλειψε να κάνει και την κριτική του για τους λόγους που κρατείται.
Έχοντας αφήσει στο παρελθόν τα λαμπερά πάρτι στη βίλα του στη Μύκονο δεν δίστασε να πει πως αν αφεθεί αύριο ελεύθερος θα ξαναπάει στα μπουζούκια, γιατί αυτή ήταν η ζωή του. Χαρακτηριστικά ανέφερε: «Ήμουνα η Lady Gaga, η Madonna. Τι να κάνουμε; Εγώ είμαι το Made in Greece γιατί με κλείνουν μέσα;», ενώ σε άλλο σημείο τόνισε: «Εγώ δεν είμαι φοροφυγάς, είμαι φοροοφειλέτης».
Δες ένα απόσπασμα από την εκπομπή:


ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured