ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Κάτι περιμένω !!!!



Τελειώνει η εβδομάδα και μου αφήνει μια γλυκόπικρη γεύση στα χείλη ..κάτι περίμενα ,κάτι νόμιζα ότι θα άλλαζε πριν το Τέλλος της εβδομάδας κάπου κάποια στιγμή μεσημεράκι μετά το φαΐ και λίγο πριν τον ύπνο μέσα στη χαλαρότητα του μυαλού μου άκουσα πως στους ταύρους θα γίνουν ευχάριστες αλλαγές στη Ζωή τους  μέχρι το τέλος της εβδομάδας -ήταν Τρίτη-..μήπως το είδα στον ύπνο μου μήπως ήταν η ανάγκη μου ν' Αλλάξει λίγο η βαρετή Ζωή μου  κάτι νέο να φέρει, και αν το ήθελα τόσο γιατί το σύμπαν γαμώτο δεν συνωμότησε να μου το φέρει και εγώ που είμαι σε όλα αυτά το σύμπαν ..και που χάνονται όλα αυτά  σε αυτή τη πεζή καθημερινότητα... τι να σου κάνει και το σύμπαν που να προλάβει να συμπονέσει  μια Ελλάδα ολόκληρη ..αν εγώ τρώω κοιμάμαι ξυπνάω και ζω σαν καρτούν τη Ζωή μου τι να σου κάνει και ο Λεφακης και η πατέρα ..
Τελικά έχουμε στη Ζωή μας ότι είμαστε ?...
Αυτή η φευγαλέα σκέψη η Ελπίδα που υπήρχε στο πίσω μέρος του μυαλού μου έδινε φτερά και καλυτέρευε τη μέρα μου και είχα ενέργεια ,τώρα τελείωσε η εβδομάδα μου τελείωσε και η ενέργεια τέλος και η  διάθεσή μου !

Μάλλον έχω παραδώσει τον έλεγχο του μυαλού σου σε άλλους όλη μέρα διαβάζω  εφημερίδες, βλέπω τηλεόραση και ακούω ειδήσεις είναι πολύ πιθανό να με καταβάλει όλη αυτή η τρομοκρατία των Media,Φτάνει πια!!! 
Θα Χρησιμοποιήσω το τρίπτυχο Σκέψεις-Λέξεις-Πράξεις
Οι σκέψεις μου είναι εδώ σ'αυτό  το blog που το προσέχω το τροφοδοτώ καθημερινά σαν παιδί μου είναι το μικρο  μου δημιούργημα η αυτοκάθαρση μου και μου δίνουν τη δύναμη οι λέξεις  για να φτιάξω τη διάθεσή μου.
Γι αυτό ..Μην περιμένεις να αλλάξει κάτι...
Σκέψου τι μπορείς να αλλάξεις εσύ ...

ΑΝΕΜΟΣ

Κάτι περιμένω, μα δεν ξέρω τί
κάτι νέο να φέρει, χαρά για την ψυχή
περιμένω να έρθει μέρα
και μέχρι να βραδυάσει
εγώ κάτι περιμένω, μες την ζωή ν΄αλλάξει.
Κάτι νέο και όμορφο και λίγο τρυφερό
το χέρι να μου πιάσει ,να μου δώσει σκοπό ένα σκοπό αγάπης
ένα σκοπό στοργής
ένα σκοπό να ξέρει, να νοιώθει πως να ζεις .

Να ζεις να απολαμβάνεις, την ζωή σου που περνά
φεύγει αυτή και χάνεται και πίσω δεν γυρνά.
Ζείσε καρδιά μην χάνεσαι
μην το βάζεις κάτω.
Τί κι αν πληγώνεσαι βαριά και πάει η ζωή στον πάτο!

Ομως κάτι γρήγορα, το νοιώθω θα αλλάξει,
θα ξημερώσει μιά αρχή, θα ρθεί μια νέα τάξη
που θα μπορείς να ζείς
τον ήλιο να κοιτάς
και με χαρά να λες, " καλημέρα από καρδιάς "

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured