ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

I CANNOT KEEP KALM





Καλημέρα, ναν΄η Δευτέρα, Καλημέρα
ψυχρή, βροχερή και δύσκολη η μέρα,
έχω προβλήματα να λύσω αρκετά,
δανειακά, τραπεζικά αλλά και φορολογικά,

διότι έμαθα οτι θα γίνουν ευνοϊκές ρυθμίσεις,
για στεγαστικά, εισφορές και άλλες απαιτήσεις,
αλλά για να ωφεληθώ και εγώ,
πρέπει επαρκώς να φτωχοποιηθώ,

πρέπει να έχω εισόδημα πολύ χαμηλό,
ίσα-ίσα να φθάνει για το φαγητό,
πρέπει να έχω και μιά αναπηρία, για σιγουριά,
λέω να πάρω καροτσάκι για τα παραπληγικα,

αν είμαι και ογδόντα μάλλον βοηθάει,
να πάρω επίδομα μια νταρντάνα να με κουβαλάει,
να έχω και στο ΙΚΑ κάποιον γνωστό,
και έναν ΔΕΗτζή για να περιορίσει το ηλεκτρικό,

με άλλα λόγια, θέλω να μην ενδώσω,
με ελληνικό τρόπο, παραδοσιακό να επιβιώσω,
όχι θερμάνσεις, και άλλες πολυτέλειες ευρωπαϊκές,
σαν καραγκιόζης, μαζί με ατραξιόν τουριστικές,

θέλω όμως η εικόνα να είναι ολοκληρωμένη,
να είμαι αυθεντικός, κανείς να μη με κοροϊδεύει,
να τρώω φασολάδα, κρεμμύδι και καρβέλι,
να αφήνω που-και πού και καμιά...ευωδιασμένη...

ANEMOS

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured