ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Το φως στην άκρη Τούνελ


– Μα, πόσο μακρύ είναι το τούνελ; 
– Πάψε και περπάτα!
 – Πρόπερσι μου έλεγες πως κοντεύουμε. Πέρσι μου έλεγες πως φτάνουμε. Φέτος, δεν λες τίποτα! 
– Τι να πω. Ό,τι μου λένε, λέω.
 – Και τώρα τι σου λένε; 
– Τίποτα. Τα ίδια που λέγανε πέρυσι και πρόπερσι. Μόνο ο παρουσιαστής αλλάζει. Πρόπερσι τα έλεγε ο Γιώργος, πέρσι ο Λουκάς, φέτος ο Αντώνης. 
– Πάνε τώρα τρία χρόνια που έμεινε το τρένο μέσα στο τούνελ και μας είπαν να προχωρήσουμε με τα πόδια.
 – Και μας είπαν ακόμα πως σύντομα θα έρθει να μας πάρει άλλο τρένο. Θα βλέπαμε το φως του στο βάθος, μακριά.
 – Τίποτα δεν είδαμε. Λες να μας ξέχασαν;
 – Μπα – όλη η ανθρωπότητα ασχολείται μαζί μας. Στέλνουν ειδικούς, σοφούς, οικονομολόγους, εμπειρογνώμονες. Στέλνουν και λεφτά – δισεκατομμύρια! 
– Εμείς γιατί δεν έχουμε λεφτά; 
– Διότι εμείς είμαστε μέσα στο τούνελ. Και στο σκοτάδι δεν μας βλέπουν. 
 – Μπαμπά, τι είναι οι εμπειρογνώμονες; 
– Ξέρω εγώ; Κάποιοι ειδικοί, σπουδαγμένοι. – Και γιατί δεν βλέπουμε κανέναν άλλο άνθρωπο μέσα στο τούνελ; 
– Ρώτησα κι εγώ και μου είπαν πως ο καθένας έχει τη δικιά του σήραγγα. 
 – Σήραγγα; Όπως αυτή που κάνουν τις ενέσεις;
 – Μη λες κουταμάρες. Αυτή λέγεται σύριγγα. 
– Μπαμπά, κουράστηκα. Δεν μπορώ άλλο. 
– Έλα να κάτσουμε εδώ, σε μια εσοχή. Έχω και ψωμοτύρι. 
– Ωραία – πεινάω! Τόσο λίγο; 
– Σςς, μη μιλάς. Ακούω ειδήσεις. Λένε πως έρχεται τρένο!
 – Να – βλέπω το φως! Πλησιάζει! Σφυρίζει! Του του του... 
– Κόβει ταχύτητα. Τι γράφει στο πλάι; Ξένα γράμματα. Δεν διαβάζονται. 
– Φωτισμένο, μα άδειο. Ούτε δέκα άνθρωποι μέσα. Λες να είναι εμπειρογνώμονες; 
– Μα τι γίνεται – γκαζώνει! 
– Πέρασε! Έφυγε! Του του του... Τι θα κάνουμε; 
– Τι να κάνουμε... Θα περπατάμε περιμένοντας το επόμενο. Πάμε πάλι, σήκω. Έχουμε δρόμο μες στο λαγούμι. 
 – Μπαμπά, τι είναι λαγούμι;
Να που ο Άνεμος δημοσιεύει (πάλι) λογοτεχνία!
Εφιαλτικό κείμενο - ο πατέρας και το παιδί ,
Δεν ξέρεις αν είναι παιδικό παραμύθι, παιδικός εφιάλτης ή η Ελληνική πραγματικότητα ...η και τα τρία μαζί - με έμφαση στο τρίτο.
..

ΑΝΕΜΟΣ


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured