ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

I'll be back "Anemos"

 photo birds.gif

Επέστρεψα (από την γη που δεν έχει blog)....
 Δεν ξέρω αν σας έλειψα, εμένα μου έλειψε το blogάκι μου  κι έχω μαζέψει αρκετό υλικό να μοιραστώ. Λέω να ξεκινήσω από τα πρόσφατα....Οι απόκριες τέλειωσαν και η Μεγάλη Σαρακοστή ξεκινάει έχει να  πέσει πολλή νηστεία στο Ελλάδα..Η μικρή Κύπρος λέει ένα μεγάλο ΟΧΙ……και φλερτάρει με  τον Πούτιν!..ΑΠΟ ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΛΑΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ; Φάτε αδέρφια Κύπριοι τον Αναστασιάδη στην μάπα τώρα δεν ήξεραν δεν ρωταγαν (σχέδιο Ανάν )π.χ  έγιναν πολλά μέσα σε αυτές τις δυο εβδομάδες  τα παρακολουθούσα  όλα χαλαρά με μια αναισθησία  θα έλεγα γιατί  τίποτα δεν με εκπλήσσει πια .. ζούσα σε ένα άλλο παράλληλο σύμπαν  σαν  να γίνονται διάφορα γύρω μου κι εγώ ήμουν απών αισθανόμουν  φιμωμένη Χωρίς ίντερνετ    δεν μπορούσα να εκφράσω άποψη .Και μετά από απουσία δυο εβδομάδων , παίρνω πάλι το φτυαράκι μου ! Επειδή, εκτός από το να γράφω, μ’ αρέσει και να φτυαρίζω on air, για να ξεσπάσω, να τα χώσω βρε αδερφέ! 
Λοιπόν  συντονιστείτε στο Άνεμος  από το ίντερνετ και στείλτε μου το μήνυμα, το σχόλιο σας , την απορία ή το φτυάρισμα σας!!!!!! 
θα τα λέμε..

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured