ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Η ζωή κοντά στη φύση..Τα λεμεεεε



 -Αχτίδα μου τώρα που πήρα την απόφαση,άρχισα να ηρεμώ ..
Είχα σκεφτεί ότι κάτι κάνω λάθος ....
Θα φύγω για λίγο θα πάω να χαζεύω τις παπαρούνες στο χωριό μου να άδειάσω το μυαλό μου στη φύση να καθαρίσει η σκέψη μου..Όχι, δε θα αφήσω να μου σπάσουν τα νεύρα όλοι αυτοί...Δεν σας το κρύβω....έχω φρακάρει...... Ούτως η άλλως αν κάτσω εδώ σε σε λίγο θα χρειάζομαι και έναν ψυχίατρό και μια χούφτα  χάπια... Θα το διορθώσω λοιπόν:. Θα πάω στο χωριό,
Τότε θα μπορώ να κάνω ευχάριστες ,αισιόδοξες, χαρούμενες, αναρτήσεις
Η αισιοδοξία είναι μεταδοτική και εξαπλώνεται από τον έναν άνθρωπο στον άλλο,γιατί η ευτυχία ενός ατόμου εξαρτάται από την ευτυχία των ανθρώπων που βρίσκονται γύρω του.

ΑΝΕΜΟΣ 

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured