ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Η Νονά Η Νονά Έρχετα !!! Τι μου Έφερες ?


Είμαι κι εγώ ένα από τα παιδιά χωρίς νονά! Η νονά μου με έγραψε, κανονικότατα, στα παλιά της παπούτσια, για να μην πω αλλού..και κάνει γαργάρα το δώρο.,ούτε καν μια ευχή. το μόνο που θυμάμαι με συνάντησε 7 ετών στο δρόμο και μου είπε:Tι κάνεις Στελλίτσα μου? Μα δεν με λένε...Στέλλα ξέχασες ?Ιωάννα με "βάφτισες" εκει έφαγα την πρώτη μου φλασιά ...και έχω απωθημένα και θέλω κι εγώ (
Barbie δασκάλα, η Barbie νεράιδα  η Barbie φούρναρη βρε αδελφέ )μια λαμπάδα και ας μην είναι εμπνευσμένη από τις πίστες ας είναι ένα απλό κόκκινο κερί  Γιατί να μην έχω κι εγώ όπως όλα τα παιδιά μια νονά με κόκκινη τουαλέτα  σαν λαμπατέρ με κάτι σακουλάρες Νααα!!! να μου  τραγουδάει ..για Τη λαμπάδα σου baby, σου τη ‘φτιάξαν στιλίστας, σχέδιο της νονάς, εμπνευσμένο απ’ τις πίστες...και κάθε φορά που βλέπω την διαφήμιση από τα JUMBO με τη Στανιση και τη νονά μου απών :μου έρχεται στο μυαλό.. --Συγγνώμη κύριε, ποιος είστε;-
-Οτι να ναι -τέλος πάντων βλέπω που Παίρνουν το βαφτιστήρι από το χεράκι και απολαμβάνουν βόλτα στα μαγαζιά και τους αγοράζουν Λαμπάδα, δώρο, σοκολατένιο αυγό, παπουτσάκια και αυτά τα σκασμένα θέλουν θέλουν όλο θέλουν παιδάκια είναι θα μάθουν στη Ζωή πόσα από αυτά που θέλουν μπορούν να έχουν ...Ξέρω μόνο ότι σαν κι αυτές τις κατηγόριες υπάρχουν χιλιάδες γύρω μας. Χιλιάδες νονές που έχουν να ακούσουν και να δούν τα βαφτιστήρια τους απ' την ημέρα που τα βάφτισαν καλή ώρα σαν κι εμένα ... Χιλιάδες νονές που θυμούνται τα βαφτιστήρια τους κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα, ή καθόλου ή ακόμη χειρότερα στέλνουν τα δώρα τους με άλλον εξαργυρώνοντάς τις ευθύνες τους στα         ..JUMBO  Εδω..
 Χιλιάδες γονείς που δίνουν σημασία στο πόσα ξόδεψε η νονά, αν τα λαδόπανα ήταν Lapin κι αν ο σταυρός είχε μπριγιάν.  Χιλιάδες βαφτιστήρα που κλαίνε στην εξώπορτα τη Μ. Εβδομάδα περιμένοντας τη νονά που δεν έρχεται. Χιλιάδες βαφτιστήρα που για να μην στενοχωριούνται, τους φέρνει λαμπάδα ο νονός του αδερφού ή ο μπαμπάς και η μαμά προσποιούμενοι ότι η νονά πέρασε αλλά βιαζόταν.....
Η νονά δεν βιάζεται, δεν μετριέται με την αξία του δώρου και δεν λήγει. 
Όταν το μαρτυρικό βγαίνει απ΄το πέτο και τα βαπτιστικά μπουν στο κουτί, το μόνο που μένει είναι η σχέση της με το παιδί. Για αυτό λοιπόν, αν ορισμένοι δεν είστε σίγουροι ότι μπορείτε να βαφτίσετε ένα παιδάκι, να το βάλετε βαθιά μες στη ζωή σας, να το αγαπήσετε και να το συμβουλέψετε δίχως τέλος και υπεκφυγές, αφήστε κάποιον άλλον να το κάνει που μπορεί και έχει να δώσει αγάπη ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τελικά μήπως φταίει ότι τότε που γεννήθηκα δεν υπήρχαν JUMBO να έχω κι εγώ μια τέτοια νονά?
Αχχ !!  'Ολες οι υποψήφιες νονές προσέλθετε,μέρες που είναι έχω ανάγκη τη Barbie -μου και τη λαμπάδα μου ....
Αφιερωμένο εξαιρετικά στη Νονά μου 
 «Άντε και καλό μας Πάσχα!».


ΑΝΕΜΟΣ


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured