ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Dear George Clooney:



Θα πρέπει να σου πω φίλοι μου ότι μου έστειλε ένα Mail ο αγαπημένος μου Τζωρτζ Κλούνεϊ και μου εξομολογήθηκε.. ότι η προσωπική του αστρολόγος Pithyia του είπε ότι θα βρει τον έρωτα της ζωής του στη μακρινή Ελλάδα.
 Όταν τη ρώτησε να μάθει το όνομά του η ιέρεια του απάντησε σιβυλλικά:
"Mi fovithis ayton pou tha ferei dora"
Έτσι ο Τζώρτζ  ζήτησε τη βοήθειά μου για να ανακαλύψουμε τον έρωτα της ζωής του....
Στην αρχή προβληματίστηκα τι να σημαίνει αυτός ο χρησμός. 
Νόμιζα ότι έλεγε:..Μη φοβηθείς αυτόν που θα φέρει τη Ντόρα,για ποια Ντόρα στην Ελλάδα μιλάει τη γνωστή από τα μητσοτακέικα του έκανε κούκου η κόρη του Δρακουμέλ κι εγώ που λιώνω γι αυτόν με έχει χ.....θα τρελαθώ μπα αποκλείεται μήπως είδε τη Ντορέτα: του Dancing with the stars ράκος θα γίνω αλλά πιο πιθανό το θεωρώ ..άλλη dora δεν μπορώ να σκεφτώ εκτός από την Ντόρα την μικρή εξερευνήτρια..Α μπα !!!τι θα Παίζει παιχνίδια ντυσίματος και να οδηγεί το εξπρές τραίνο έχω ακούσει για τις ιδιορρυθμίες των σταρ και του σταρ σύστεμ αλλά σε άλλη Ντόρα δεν παει το μυαλό μου .. γιατί βρε Τζωρτζ πουλάκι μου..(tha ferei dora dora dora) Αααααα!!!! Τώρα κατάλαβα τι εννοούσε: 
Μη φοβηθείς αυτόν που θα φέρει δώρα.
Αχ βρε Τζωρτζ  δεν Κατάλαβες καλά, δυστυχώς για σένα φίλε μου,μπερδεύτηκες  τι είχε μασήσει αυτή η Πυθία -δεν ήταν καλή η ποιότητα -να της πεις ο χρησμός είναι «Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας», δηλαδή να φοβάστε τους Έλληνες ακόμα κι όταν φέρνουν δώρα είπα κι εγώ στην Ελλάδα θα βρεις γυναίκα 
πεθυμησες σουβλάκια Τζατζίκι, και φραπέ αεί στο καλό !!! και αναπτερώθηκαν οι ελπίδες μου ..και άνοιξα όλα τα English Dictionary


Dear George Clooney: Please Marry My I speak the england very well και θα σου απαντήσω ως εξής :-από lefta ντίπ den yparxei mia..alla trefo aisthimata gia sena eimai kali noikokyra tha sou kano moyzaka kai tzatziki tha kathese olh mera anaskela ston ilio edo den exei doulia exei mono tourkika sirial fere ta lefta soy na kathomaste mazi ston ilio na soy bazo ladi ki ela bradi..
Lol !!! if u read my email Kiss !!!! 
!!!!!! xxxxxxxxxxxx !!!!!!!!

ANEMOS


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured