ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ώρα για παραλία...Άντε πάλι Γυμναστήριο;;;



Σήμερα το πρωί που σηκώθηκα από το κρεβάτι και πέρασα από τον καθρέφτη, δεν ήθελα να κοιτάξω την κοιλιά μου σκεπτόμενη πόσο έφαγα χθες;προχθές Νηστεία ξενηστεία, έφαγα πολύ αυτές τις ημέρες.και τώρα τι κάνουμε τώρα ...το πρώτο που σκέφτηκα να γραφτω ξανά μανα γυμναστήριο μια και η θερμοκρασία ανεβαίνει, τα μπάνια αρχίζουν και στο gym πάμε για την υγεία μας πρώτα από όλα. Το 'χουν πει και οι αρχαίοι ημών (νους υγιεί κλπ...).
Δεν είμαι φαν της γυμναστικής καταρχήν. Αυτό ας γίνει σαφές.
Φέτος είπα οτι θα κάνω γυμναστική κανονικά και τακτικά....αλλά το ίδιο είπα και πέρυσι και ακούστε πως κατέληξε !!!!!...
 Πήγα γράφτηκα για ένα χρόνο. Έδωσα 200 ευρώ. Στην αρχή πήγαινα συχνά. Μετά μια στο τόσο. Μετά σχεδόν καθόλου και μετά εντελώς καθόλου. 
Μετά απο μήνες τρώω ανάποδη το έπιασα ξανά. Είπα στο γυμναστή μου (ένας απο τους λόγους που επιλέγεις γυμναστήριο)να μου φτιάξει ένα πρόγραμμα. του είπα ότι θέλω να γυμνάζω κυρίως πόδια και κοιλιά αλλά αυτός μου είπε ότι καλό θα είναι να γυμνάζω όλα τα μέρη του σώματος(και θα με παρακολουθεί στενά στην προπόνηση) χάρηκα εγώ . Τεσπα, έκανα το πρόγραμμα αυτό αλλά το βαρέθηκα με Ξέβγαλε δεν άντεχα . Είναι πολύ βαρετά τα όργανα.δεν τα έκανα σωστά κι εγώ και ολο μου έδειχνε χιχιχι  Στην αρχή έκανα 10 λεπτά ελλειπτικό και διάφορα όργανα βαρετά.!!! το μόνο ενδιαφέρων ήταν όταν μου έδειχνε  την άσκηση πως πρέπει να γίνεται σωστά  Δεν έβλεπα την ώρα να τελειώσω να φύγω...μετά αποφάσισε οτι έπρεπε να κάνω 20 λεπτά για να έχουμε γρήγορα αποτελέσματα anyway 
Η διαδικασία. Να πας μέχρι εκει, να αλλάξεις στο αποδυτήριο, μετά να κάνεις ντουζ,  να ντυθείς, να πάρεις τα πράγματα σου κτλ κτλ. Βαριέσαι πολύ όταν έκανα σάουνα. Φάση είχε αλλά και αυτό θέλει χρόνο. Να γδυθώ, να βάλω μαγιό και παντόφλες, ντουζ, μετά πάλι να ντυθώ...Αποφάσισα λοιπόν να μην ξαναπάω σάουνα και να μην πηγαίνω καν στα αποδυτήρια..να μην τα κάνω όλα..και όλο και αφαιρούσα από το πρόγραμμα άσε που ο γυμναστής αποδείχτηκε οτι το  το ξυρίζει το ακτινίδιο το πάει σούζα το τρίκυκλο το πάει το γράμμα...Εεε καταλάβατε πόσο νια νια να το κάνω πια!!!
Το γυμναστήριο είναι ωραίο μέρος για να κάνεις τεκνοοφθαλμόλουτρο!!!
 Προειδοποιώ όμως τις κυρίες ότι το ποσοστό των γκέι μεταξύ των πελατών των γυμναστηρίων είναι πολύ μεγαλύτερο απ’ ότι στο γενικό πληθυσμό. Αυτό εξηγείται διότι οι γκέι προσέχουμε την εμφάνισή μας πολύ περισσότερο απ’ ότι οι στρέιτ, τους οποίους δεν πολυπειράζει να κάνουν κοιλίτσα...
Το χειρότερό μου ήταν : Οι φουσκωτοί, που οι πρωτεϊνες που παίρνουν και τα αναβολικά κοντεύουν να πεταχτούν από τα αυτιά τους, οι επιδείξεις που κάνει ο ένας στο άλλον μπροστά στον καθρέφτη για τον ποιος την έχει πιο μεγάλη τη... μυική μάζα καθώς και τα μουγκρητά που βγάζουν όταν προσπαθούν να σηκώσουν κιλά...Και βέβαια οι ανεκδιήγητες πιτσιρίκες που σκάνε στο γυμναστήριο σαν τη Μαντόνα, με γάντια στα χέρια, γκέτες, και το μπλουζάκι πάντα με ντεκολτέ, γιατί αν δε βγάλεις το βυζί στο γυμναστήριο, πού θα το βγάλεις? Πάντα βαμμένες φυσικά, έχω και βάσιμες υποψίες ότι μπορεί να πηγαίνουν και κομμωτήριο πριν... Τυχαίο δεν νομίζω που όλα τα γυμναστήρια έχουν  πολύ ωραίους γυμναστές, οπότε ανάβουν τα πάθη... κι έτσι κατέληξα ότι δεν το χω..η καλύτερη γυμναστική είναι το τάβλι άντε και το σκάκι ούτε ιδρώτας ούτε μπόχα ούτε να χτυπιέσαι στο άκυρο...Σιγά μην τρώω τόση ώρα στο γυμναστήριο για να τα διατηρώ ,γεμάτα. Ποιον κοροϊδεύουμε; ,και τα παράτησα..και έτσι αποφάσισα να κόψω το φαι...και θα κάνω πολύ sex...
Πως σας φαίνεται η απόφαση μου;
ANEMOS

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured