Κανένας Έλληνας επιχειρηματίας να επενδύσει στον τόπο του? Οι Τούρκοι που αγόρασαν τις μαρίνες μας θέλουν να βάλουν την σημαία τους σε Ελληνικό έδαφος και οι δικοί μας τα κρατάνε τα λεφτουδάκια τους στην Ελβετία, κάνει τζιζ να τα φέρουν στην πατρίδα.
τι περίεργα πράγματα είναι τούτα….“Την πώληση της εταιρικής μονάδας των αεροδρομίων της, στην οποία περιλαμβάνεται και το 26% του «Ελ. Βενιζέλος», σε θυγατρική του δημοσίου επενδυτικού ταμείου συντάξεων του Καναδά (PSP Investments), έναντι 1,1 δισ. ευρώ ανακοίνωσε την Τρίτη η Hochtief.” αυτό σημαίνει ότι επανακρατικοποιήται κατά 26% το αεροδρόμιο αλλά από ξένο κράτος, τον Καναδά, όχι την Ελλάδα.
Για να υπάρξει σύγχρονο κράτος θα πρέπει να υπάρχουν σύγχρονοι πολίτες.
Ας αγαπήσουμε πρώτα εμείς τον τόπο μας και μην περιμένουμε από άλλους να μας σώσουν. Μου έλεγε ο πατέρας μου, αν δεν έχεις νύχια να ξυστής μην περιμένεις απο κανένα να σε ξύσει. Τι να τα κάνω τα υπερσύγχρονα πληροφοριακά συστήματα όταν περπατάω στους δρόμους και κλωτσώ ένα πλήθος απο σκουπίδια.,όταν πάω στις παράλιες και είναι γεμάτες απο πλαστικά. Αν δεν αλλάξει η νοοτροπία μας δεν περιμένω καμιά βελτίωση, που αν θα υπάρξει, μπάλωμα θα είναι που γρήγορα θα ξανασκιστει.!!!!
Τώρα είναι η ευκαιρία για τους Ελληναράδες που "αγαπάνε" την πατρίδα τους, να φέρουν τα μαύρα απ΄ έξω και να αγοράσουν τα φτηνά, αεροδρόμια.
Τώρα είναι η ευκαιρία για τους Ελληναράδες που "αγαπάνε" την πατρίδα τους, να φέρουν τα μαύρα απ΄ έξω και να αγοράσουν τα φτηνά, αεροδρόμια.
Η Πατρίδα μας δεν πήρε υπέρογκα δάνεια για το Ελ.Βενιζέλος,ούτε έφαγε πακέτα βοήθειας Ο ΔΑΑ χρηματοδοτήθηκε εν μέρει απο την ΕΤΕΠ.Χτίστηκε από ένα μεικτό σχήμα επενδυτών.Κόστισε τότε 4.1 δις μάρκα,ενώ μέρος του κόστους καλύφθηκε από το περίφημο σπατόσημο,ειδικό φόρο επι του εισιτηρίου.Δεν υπολογίζεται στο ως άνω ποσό η επένδυση της τότε Ολυμπιακής και της ΕΑΒ.Η “Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε.” ιδρύθηκε ως ένας ανεξάρτητος Οργανισμός ειδικά για την ανάπτυξη, κατασκευή και ολοκλήρωση του έργου καθώς επίσης και για την λειτουργία και εμπορική εκμετάλλευση του Αερολιμένα για μια ολική περίοδο 30 ετών.Για την κατασκευή και κατοπινή λειτουργία του Αερολιμένα υπήρχε σύμπραξη μεταξύ:
Ελληνικού Δημοσίου: 55%
Ιδιωτικού Ομίλου Εταιρειών: 45%
Μέλη του Ομίλου Εταιρειών ηταν:
Hochtief AirPort GmbH: 36.125%
ABB Calor Emag Schaltanlagen AG: 5%
Krantz T.K.T. GmbH: 3.75%
Flughafen Athen Spata Projektgesellschaft mbH: 0.125%
Η Hochtief χρωστάει περισσότερα από 500 εκ ευρώ kaiείναι πλέον Ισπανικών συμφερόντων. ανήκει στον ομιλο ACS (50.01%) πρόεδρος του οποίου είναι ο ιδιοκτητης της Ρεαλ Μαδρίτης....
Να μου θυμηθείτε που η κυβέρνηση της Ελλάδας θα πουλήσει το υπόλοιπο 60% για… 100 εκατομμύρια, αφού αναλάβει να φορτώσει στις πλάτες των Ελλήνων φορολογουμένων τα χρέη και τον μη αποδοθέντα ΦΠΑ των Γερμανών. Και μετά θα μας μιλήσει ο Χατζηδάκης για τρομερή επιτυχία.
Έτσι δεν έκανε και με την Ολυμπιακή;
Μάλλον άρχισε η “ανάπτυξη” και δεν πήραμε μυρωδιά…