ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Η Κόλαση του Δάντη !!!



Μου αρέσουν δηλώσεις του τύπου "την ζωή να την διεκδικείς",και λέω στον εαυτό μου  να μάθω αυτό που δεν μου αρέσει να μην το δέχομαι και να προσπαθώ  να το αλλάξω αλλά όλο την πατάω !! Η πιο σημαντική συμβουλή,που σας δίνω  είναι να μην κάνεις πίσω σε αυτά που επιθυμείς και να αγωνίζεσαι για να τα αποκτήσεις, αυτό να είναι ο κανόνας της ζωής σου .

Επειδή μου αρέσει πάντα να μην αφήνω τίποτα στην τύχη αλλά να ψάχνω όσο μπορώ τα πράγματα, έκανα ένα μικρό "investigation". και το σενιάν ψησιματάκι,μου αρέσει  επίσης το εδώ και τώρα,μ¨αρεσει  it's now or never//Όταν η Ζωή μου Αναβάλλεται  τρελαίνομαι Έλα μου όμως που υπάρχουν μέρες και νύχτες που είναι σαν να μην πραγματοποιούνται τα παραπάνω, που ζορίζομαι, και δεν ξέρω τι να τις κάνω τις ώρες και μου φυτρώνουν στα μυαλά στιχάκια και βερίκοκα σε μπαλκόνια με κισσούς και παλιοσοκολάτες με μύγδαλα. Και μετά έρχεται ο Σαρτρ που μου λέει να επινοώ τον εαυτό μου, να με επανεφευρίσκω, και τα λέει καλά και τα λέω κι εγώ και με κάνουν και favorite στο twitter. Και μετά σκέφτομαι και τον Δάντη που λεγε πως στην κόλαση πάνε αυτοί που επιλέγουν μια ηθελημένη μελαγχολία, κάπως έτσι το λεγε ή εγώ αυτό είχα κρατήσει για ρεζουμέ, σαν το ζωμό από το κοτόπουλο που τον κρατάς για θα σου χρειαστεί στο μέλλον, κάπως έτσι. .

"Στην κόλαση πάνε αυτοί που επιλέγουν μια ηθελημένη μελαγχολία"... Τελικά ο Δάντης ήταν πολύ σοφός..τι λες κι εσύ Λύκε ???!




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured