ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΤΟ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟ -στην Ιερά Νήσο Τήνο" ~ Tinos ...




Αυτό το νησί δεν θα σταματήσει να με εκπλήσσει ει΄ναι γνωστό Η Τήνος είναι το νησί με τη μεγαλύτερη θρησκευτική παράδοση (συνείδηση) σε όλες τις Κυκλάδες στην Τήνο, αριθμεί χίλιες και πλέον εκκλησίες,τυχαίο ...δεν νομι΄ζω!!! πίνοντας χαλαρά το καφεδάκι μου έριχνα μια μάτια στα τοπικά blog και φυσικά πρώτα διάβασα τους φίλους από το tinos today σε ένα άρθρο .....
Εορτή λήξης Κατηχητικών σχολείων Τήνου ~ Τήνος Today - Tinos Today
TINOSTODAY.GR
Είναι γνωστό ότι εγώ και η εκκλησία έχουμε πάρει διαζύγιο.
Την θρησκεία μου, την επέβαλλαν όπως σε όλους μας (ή τέλος πάντων στους περισσότερους από μας)... Άρα θρησκευτική ελευθερία δεν υπάρχει.... αλλά μεγαλώνοντας  κατέληξα στο ότι δεν είναι η θρησκεία αυτή που μου φταίει αλλά οι λειτουργοί της και η εφαρμογή της.Τώρα, αν τα παιδιά μου, τα οποία έχω βαπτίσει και κοινωνώ συχνά, θελήσουν να πάνε κατηχητικό, εννοείται πως δεν πρόκειται να τα εμποδίσω. Από την άλλη όμως, δεν πρόκειται να τα πάρω απ' το χεράκι να τα πάω να δοκιμάσουν, όπως έκανα πχ με το ωδείο ή με τη ζωγραφική.... Θα είμαι εκεί προσπαθώντας να απαντήσω στα όποια του ερωτήματα όπως εγώ τα έχω αντιληφθεί και τονίζοντας του ότι σε θέματα θρησκείας δεν υπάρχει απόλυτη ΑΛΗΘΕΙΑ Τα παιδιά πρέπει να Μαθαίνουν ότι η θρησκεία είναι πολύ προσωπικό θέμα του καθενός και ότι οι μορφές οργανωμένης θρησκεία περισσότερο εξυπηρετούν κοινωνικούς παρά θρησκευτικούς λόγους....η γνώμη μου!!! Είμαι τελείως αντίθετη στο να πηγαίνει το παιδί μου κατηχητικό. Το θεωρώ σαν πλύση εγκεφάλου σε μια εύπλαστη παιδική ψυχούλα. Προσωπική μου γνώμη, χωρίς παρεξήγηση!!!!
 Την πίστη Την βρίσκουμε μέσα μας. Όπως επίσης ότι ο θεός δεν θα μας αγαπήσει ή μισήσει αν δεν του ανάψουμε κερί ή αν δεν πάμε στην εκκλησία... Πάμε όταν και εφόσον το αισθανόμαστε!

Ο Θεός πέθανε...
Ο Μαρξ πέθανε...
κι Εγώ τώρα τελευταία δε νοιώθω πολύ καλά...



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured