ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Κυριακάτικο Ξύπνημα !!



Κυριακή  Πρωί !!!
Και πριν ανοίξω τα μάτια το πρωί, ξέρεις, εκείνη τη στιγμή που βγαίνεις από την ασυνειδησία του ύπνου, ο εγκέφαλος ενεργοποιείται με το πάσο του. Εκείνη ακριβώς τη στιγμή αρχίζουν οι πρώτες στερεότυπες σκέψεις τις ρουτίνας.
- Πω πωωω. Ξημέρωσε. Πρέπει να σηκωθώ. Τι δουλειές έχω για σήμερα; Α! Να διαβάσω, να μαζέψω την μπουγάδα, να στείλω κανένα βιογραφικό. Χρήματα έβγαλα από την τράπεζα; Αστείον πράγμα ... αφού δεν έχω !!. Πρωινό έχω; Ποιος πηγαίνει μέχρι το σούπερ πρωινιάτικα. Ας κοιμηθώ λίγο ακόμα. Τι ώρα να έχει πάει; Ακόμα στην Ελλάδα της κρίσης είμαι; μας εχει γ@...σει η κρίση...θα ήθελα να ήμουν  σε μια παραλία να πίνω μπύρες !!! Πωωωωωω πάλι όνειρο ήταν, ότι ήμουν σε μια παραλία αραχτή. Γαμώτο(sic).
Σ’ εκείνο το σημείο, συνειδητοποιώ ότι είναι Κυριακή.
 Έρχονται στο νου μου τα χθεσινοβραδινά...Άστα καλύτερα !!!
- Ουφ! Τι αγαλλίαση Θεέ μου! Κυριακή. Σήμερα είναι Κυριακή.
να ανοίξω το παράθυρο για να μπει το φως του ήλιου στο δωμάτιο.- Μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε ρε ήλιε… Πήξαμε στη βροχή πια καλοκαιριάτικα !!!
 Ωραία  μέρα. Ο,τι  πρέπει για πρωινό καφεδάκο με εφημερίδα  η το Λαπι-Τοπι
 Δεν είμαστε και για πολλά πολλά, άλλωστε.
- Μα τί υπέροχη μέρα σήμερα; Πραγματικά ένδοξη. Μια μέρα που θέλεις να είσαι με τους φίλους σου, με τους δικούς σου ανθρώπους ή με το αγαπημένο σου πρόσωπο… και να κάνετε πράγματα μαζί. Τί πράγματα; Δεν έχει απολύτως καμία σημασία. Η παρεούλα μετράει. Να περνάμε καλά!

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured