ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Μήπως τα ..Χω λίγο χαμένα ??






Μόλις μου είπε κάποιος ότι είμαι παλαβή..Και το θέμα είναι ότι... συμφωνώ μαζί του. .Είναι τώρα μια εβδομάδα που είμαι στον δικό μου μικρο κόσμο...πιάνω που και που σήματα από τον άλλον πλανήτη αυτόν που γυρίζει ακόμα γύρω γύρω ασταμάτητα .. Ζαλίζομαι μερικές φορές θέλω να φωνάξω σταματήστε τη Γη να κατέβω αλλά συνεχίζω την τυφλή πορεία στο πληκτρολόγιο μου χωρίς προορισμό και πλάνο αλλά ελπίδες πολλές !!!
Ακούω από παντού γύρω μου ότι αυτή η κυβέρνηση αποφάσισε τώρα να διορθώσει τα κακώς κείμενα με τον φόβο και την βια να μας βάζουν στη μέση λέγοντας πως είναι για το καλό μας το αίμα (απολύσεις) που θα κυλήσει ή κύλησε στο όνομα δεν ξέρω κι εγώ ποιου καλύτερου κόσμου λένε οι εξουσιαστες μας.. Διότι τι καλύτερος κόσμος θα είναι αυτός με την ανεργία και τις επιθέσεις που γίνονται στα μεσαία στρώματα...εγώ η ξανθιά δεν το κατάλαβα ακόμα
Μόνο μίσος βγάζει ενάντια σε μια κοινωνία που όντως είναι χαμένη στον καταναλωτισμό....Βια στη βια η λύση? Αυτός είναι ο καλύτερος κόσμος?
Έτσι θα φτιαχτεί μια νέα αρχή? Ξανθιά είμαι με ανταύγειες δεν κατανοώ το μίσος του συστήματος δεν κατανοώ τη βια Δεν επικροτώ τον φόβο που θέλουν να σπείρουν Μια κοινωνία δεν φτιάχνεται με τον φόβο Φτιάχνεται με τον σεβασμό της κάθε Ζωής του κάθε ανθρώπου του κάθε έμβιου όντος ..Αλλιώς είναι το ίδιο δολοφονικοί με την εξουσία και αυτούς που κατηγορούν.. Αλλιώς είναι το ίδιο δικτάτορες και μάλιστα σε χειρότερο βαθμό γιατί λειτουργούν με το μίσος και χρησιμοποιούν την λέξη Ελευθερία και την καταπτίνουν με τις πράξεις τους..Κάτι οι νέες αυξήσεις , κάτι οι Τούρκοι που ακόμα πετάνε πάνω από τα ακριτικά νησιά μας και μας χαιρετούν κάτι που δεν πιάνει καλά σήμα ο υπολογιστής στο ίντερνετ Κάτι που σήμερα φυσάει πάλι 7 bofor εδώ και 3 μέρες Εεε !! κάτι από όλα αυτά τα νεύρα μου δεν είναι σε καλή κατάσταση ..


Λέω να μείνω στον δικό μου κόσμο.. Αυτόν που εδώ και μια εβδομάδα ζω και μετά να μείνω στον άλλον κόσμο  του πειρατικού που σαλπάρει κάθε πρωί για την Ταρτούγκα με τους επιβάτες του να κοιμούνται μέσα στα άδεια βαρέλια από ρούμι , όπου ο Πέρσης ο τρομερός γάτος κρατά το τιμόνι και μεις οι υπόλοιποι πάμε ταξίδια μακρινά ως την Τζαμάικα σε άγνωστους τόπους σε βραχοσπηλιές σε κρυμμένους θησαυρούς στα γαλάζια νερά των ωκεανών όπου μας βγάλει χωρίς προορισμό πίνοντας ρούμι νοιώθοντας την αλμύρα να μας χτυπά και να τραγουδάμε...Άιντε να λύσουμε να ξεκινήσουμε..Θα ξημερώνουμε πάνω στην θάλασσα θα βγαίνει ο ήλιος να κάνει  βουτιές..ο παπαγάλος θα λέει τους ξεφύγαμε και μεις θα ψάχνουμε γι άλλες στεριές..
Άντε καλές  θάλασσες να έχουμε  Καπεταναίοι !!




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured