ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

... Αϊ γα....υ κι εσύ κι ο γρύλος σου!






















Μπαίνω μέσα,στην Τράπεζα παίρνω το νούμερο μου .. βλέπω ποιος αριθμός εξυπηρετείτε,παθαίνω ντουβρουτζα!! έχω πενήντα πέντε ανθρώπους μπροστά μου, κάθομαι σε ένα διάδρομο, βγάζω το βιβλίο μου και ξεκινώ διάβασμα η ουρα σερνόταν αργά -αργά βασανιστικά!!!. 
Μισή ώρα αργότερα οι υπόλοιποι αρχίζουν να συζητούν και να γκρινιάζουν για τα χάλια της εξυπηρέτησης και αποφασισμένη να μη χαλάσω την ηρεμία μου, μαζεύω τα πράγματα μου και πάω και κάθομαι σε έναν απομακρυσμένο και άδειο διάδρομο.....Τότε το είδα. 
Στην παραδίπλα θέση, ένα χαρτάκι όπως το δικό μου με αριθμό δεκαπέντε νούμερα μικρότερο. Στην αρχή το έβλεπα από μακριά μη τολμώντας να απλώσω το χέρι μου και να το πάρω. Πρόσεξα το χρώμα και τον αριθμό και το σύγκρινα με το δικό μου. Ήταν το ίδιο, απλά δεκαπέντε νούμερα μικρότερο. Έσκυψα και το έφερα στην διπλανή καρέκλα.
Αν το έχασε κάποιος θα του το προσέχω σκέφτηκα . Αν πάει να το πιάσει κάποιος, θα αναγκαστεί να ρωτήσει αν είναι δικό μου. Τότε θα απαντήσω πως είναι δικό μου. Αν είναι εδώ από χτες και εμφανιστούμε δύο με τον ίδιο αριθμό; Θα σταθώ λίγο παράμερα, και μόλις έρθει η σειρά μου του θα περιμένω λίγες στιγμές. Αν δεν εμφανιστεί κανένας θα το χρησιμοποιήσω. Το βάζω στη τσάντα μου πάει το βιβλίο με ολα αυτα που κατάστρωνε το μακιαβελικό μυαλό μου!!!
Αρχίζω να ενδιαφέρομαι για το αν πλησιάζει η σειρά μου του. Ελέγχω συχνά τον πίνακα ανακοινώσεων. Περιμένω ήδη δύο ώρες όταν αποφασίζω να σταθώ απέναντι, άλλωστε σε πέντε νούμερα είναι η σειρά μου του. Περιμένω όρθια πάνω από μισή ώρα. Αποκτώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα νούμερα των υπολοίπων...θα καρφωθώ σκέφτηκα!! Λίγο πριν από τη σειρά μου του πάω και στέκομαι στην ουρά. Αν εμφανιστεί κανένας απατεώνας με το ίδιο νούμερο με εμένα θα γίνει σφαγή !!!
Δεν εμφανίστηκε κανένας. Προφανώς κάποιος αυτομολημένος το παράτησε και έφυγε. Έδωσα το δικό μου νούμερο σε ένα κύριο με πιο μεγάλο νούμερο και πήγα στη δουλειά μου...Ουφ!!! Τελείωσα, έκανα κάτι τελευταίο πριν φύγω και η κανονική μου σειρά δεν είχε έρθει ακόμα. Ένοιωθα κάπως άσχημα που το βούτηξα, αντί να πανηγυρίζω που δεν χρειάστηκε να περιμένω άλλη μια-μιάμιση ώρα αλλά νομίζω πως μπαίνω σιγά σιγά σε μια καριέρα απατεώνα ή πολιτικού Ουφ ίδρωσα δεν θέλω να το ξαναπεράσω ...αυτό το διλλημα ...

 Αϊ γα....υ κι εσύ κι ο γρύλος σου!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured