ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Γηράσκεις αεί διδασκόμενος σ' αυτή τη ζωή.!!!



Τι θα πει γυναίκα,... εννοώ τι πολύπλοκη είναι η ύπαρξη της, οι σκέψεις της, τα πάντα της!!!
Θα μιλήσω για μένα !!!Που λες έχω ένα κουσούρι. Μου αρέσει να ψάχνω τη ρίζα του κακού. Οπότε έχω την τάση να ψάχνω τους λόγους ύπαρξης μιας σχέσης.  εγώ προσωπικά δεν πιστεύω σε φιλίες αντίθετου φύλου, χωρίς να είμαι εναντίον έχω άντρες φίλους, απλώς πιστεύω ότι δεν υπάρχει περίπτωση ένας άντρας να είναι κολλητός με μια κοπέλα και να μην πέρασε από το μυαλό τους έστω για μια στιγμή το να παιχτεί κάτι...και για να μην με πείτε οπισθοδρομική έχω να πω ότι ούτε στις φιλίες πιστεύω τόσο!!! η τουλάχιστον στις ανιδιοτελείς φιλίες,τοποθετούμε συγκεκριμένα και σας πληροφορώ ότι δεν είμαι άνθρωπος μοναχικός, έχω φιλίες αρκετές, παρέες μάλλον, έχω ανθρώπους που θα με στηρίξουν κλπ, όμως αν το καλοσκεφτεί κάποιος και το φιλοσοφήσει, η φιλία τι είναι?... είναι αυτό που εσύ προσφέρεις ή είναι αυτό που σε σένα προσφέρουν (παρέα, συντροφιά, κατανόηση, αγάπη κλπ) οπότε μια φιλία η ακόμα και μια σχέση αποσκοπεί κάπου...κάνω σχέση σου λέει για να παντρευτώ και να κάνω οικογένεια, όλα στο πρώτο πρόσωπο..για τις φιλίες γενικότερα, όλα συμφέροντα είναι και ο καθείς γέρνει εκεί που τον συμφέρει. Απλώς κάπου βαθιά μέσα μου θέλω να πιστεύω ότι θα διαψευστώ...ίσως η μόνη ανιδιοτελής αγάπη είναι αυτή που προσφέρεις στα παιδιά σου...Γνώμη μου !!!
Εγώ πιστεύω πως οι πιο πολλοί άνθρωποι μπαίνουν στη ζωή μας για λίγο, όσο έντονα και να μπουν. Λίγοι είναι για πάντα....κόσμος μπαίνει και βγαίνει στη ζωή μας, όπως μπαίνουμε και βγαίνουμε εμείς στις ζωές των άλλων. οι αληθινές οι σχέσεις κρατούν. οι υπόλοιπες είναι απαραίτητες στο κοινωνικό πλαίσιο που ζούμε.
Παλιά με ενοχλούσε το θέμα της απομάκρυνσης των ανθρώπων. Τώρα το θεωρώ πολύ φυσιολογικό. Το ότι τέλειωσε δεν σημαίνει ότι δεν ήταν αληθινές οι στιγμές. Ίσως εσύ να είχες περισσότερες προσδοκίες.
Ίσως κι άλλα άτομα να έχουν περισσότερες προσδοκίες από σένα και να μην το συνειδητοποιήσεις ποτέ.
Τέλος πιστεύω  είναι όμορφο όμως, που κάποια άτομα μπαίνουν στη ζωή μας και μας χαρίζουν τόσο μοναδικές στιγμές! Έστω για λίγο!
Γηράσκεις αεί διδασκόμενος σ' αυτή τη ζωή.

ΑΝΕΜΟΣ



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured