ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ως γνωστόν είμαι και το πρώτο τιμόνι στο δρόμο !!!




Κοίτα να δεις πως έχουν τα πράγματα. Ως γνωστόν είμαι και το πρώτο τιμόνι στο δρόμο. Μου έχουν τύχει κανά δυο ατυχίες, αλλά καμία δεν ήταν εξ' υπαιτιότητας μου.και δεν πτοούμαι!!! Την πρώτη φορά, μία κολώνα της Ηλεκτρικής βρέθηκε στη μέση σχεδόν του δρόμου. Ο δρόμος δεν είχε καν πεζοδρόμιο, και λίγο να λοξοδρομούσες καρφωνόσουν επάνω της. Έτσι και εγώ καρφώθηκα. Την δεύτερη φορά ένας οδηγός βγήκε στο δρόμο χωρίς να σταματήσει στο stop και κάρφωσε στην πόρτα μου. Μου είχε χαλάσει μία ωραιότατη ροζ παντόφλα και το πεντικιούρ και καθοδόν στο νοσοκομείο με το ασθενοφόρο, σκεφτόμουν ότι είναι ότι χειρότερο να εμφανίζεσαι σε δημόσιο χώρο με το πεντικιούρ χαλασμένο. ...Για ένα ίμειτζ ζούμε όλοι.!!!!
Μετά είχα και διάφορα άλλα μικροεπεισόδια, με μία κυρία (που δεν την λες και κυρία) να μου δείχνει και με τα δύο της χέρια το μεσαίο το δάκτυλο και εμένα να της δείχνω ότι έχει λασκαρισμένη τη βίδα,Συνέβησαν και διάφορα άλλα μικροεπεισόδια που περιορίζονταν σε κόρνες σε κάτι άγαρμπους  οδηγούς που οδηγούσαν λες κα θα έσπαζαν τα αυγά στον δρόμο, σε κυρίες που παλλούκωναν το αυτοκίνητο στα φανάρια στο πορτοκαλί ενώ θα μπορούσαν να περάσουν και αυτές και άλλα τρία αυτοκίνητα πίσω τους, σε φωνές κτλ.
Πριν κανά δυο μήνες, ένας βλαμμένος, ενώ προσπαθούσα να βγω από έξοδο (αυτός από πίσω μου), και ενώ πηγαινοέρχονταν αυτοκίνητα, ξεκίνησε να κορνάρει και να φωνάζει γιατί δεν βγαίνω. Κυρία εγώ, συνεχίζω να μιλώ στο κινητό, και ο χωριάτης με το κουπέ μερσεντές συνεχίζει να σκούζει. Καθαρίζει ο δρόμος, και βγαίνω κυρία. Βγαίνει και νεόπλουτος από πίσω μου, με προσπερνάει, βγάζει δείκτη και μου κάνει νοήματα να σταματήσω στα αριστερά, προφανώς για να κάνει το show του. Κυρία εγώ, συνεχίζω να οδηγώ 


ανενόχλητη. Αυτός τότε σταματάει το αυτοκίνητο μπροστά μου λοξά και τον βλέπω να κατεβαίνει και να έρχεται σαν μαινόμενος ταύρος προς το μέρος μου. Κατεβάζω το παράθυρο και τον ακούω να λέει ότι θα με καταγγείλει στην αστυνομία γιατί μιλούσα στο κινητό. Εάν το επιθυμείτε του λέω, να με καταγγείλετε. Θα σε καταγγείλω μου λέει. Καταγγείλετέ με του λέω..(ήταν και χάλια ο νεόπλουτος)  Σηκώνεται να φύγει και του λέω, "Για να καταλάβω, νομίζετε ότι δεν έβγαινα από την έξοδο γιατί μιλούσα στο κινητό;" "βέβαια" μου λέει. Απαντώ εγώ "τι να σας πω κύριέ μου, εάν νομίζατε 
ότι αυτός είναι ο λόγος που δεν έβγαινα, και όχι γιατί έρχονταν αυτοκίνητα, έχετε πρόβλημα"να το κοιτάξεις.."Θα σας καταγγείλω", μου λέει. ..
"Be My Guest" του λέω.... 
Η αστυνομία πάντως δεν με ειδοποίησε.!!! Eυτυχως !!!
Χθες μου έτυχε και το εξής. Πρωί, στο ΙΚΕΑ. Πανικός. Προσπαθούσα να παρκάρω και δεν έβρισκα. Τσουπ βλέπω ένα αυτοκίνητο να φεύγει, σταματώ, βγάζω αμέσως δείκτη και περιμένω. Μόλις φεύγει βάζω πρώτη και ετοιμάζομαι να μπω. Τσουπ βλέπω ένα κύριο από απέναντι να βγάζει δείκτη, ενώ με είχε δει και μπαίνει. τα πήρα!!! Ποιος με είδε και δεν με φοβήθηκε. Τον αφήνω παρκάρει αφού του κόρναρα επισταμένα. Παρκάρει ο κύριος, και περιμένω να βγει. Κατεβάζω το παράθυρο. Συγνώμη του λέω, δεν με είδατε ότι περίμενα. Μου λέει "πας αντίθετα κυρία μου". "Τα τοξάκια στο δρόμο τα βλέπετε;"Άντε γ@..εσύ και τα τοξακια σου!!! Ανεβάζω  παράθυρο και φεύγω, και βρίσκω καλύτερη θέση να παρκάρω. Χα, για να μάθει.
Αυτά. Είπαμε όμως, δεν μπορούμε όλοι να είμαστε Σιουμάχερ και Αλφόνσοι. Μακάρι όλοι οι οδηγοί να μου έμοιαζαν. Σβέλτοι, σπιρτόζοι και σωστοί.!!!
Έτσι!!!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured