ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Για τον Windy μου !!!




Windy είναι ο Γάτος μου.. Πως αλλιώς θα λεγόταν στο νησί του ανέμου..στο Anemos-cafe ένας αλανιάρης γάτος που τριγυρίζει ελεύθερος παντού σαν τον Άνεμο!!!
Windy μου ήρθε η ώρα να σε αφήσω θα ναι δύσκολος ο χειμώνας σου γιατί δεν θα τρως το ζαμπονάκι σου στις 11 ώρα δεν θα μου νιαουρίζεις στην κουζίνα στις 2 ώρα γιατί νόμιζες οτι σε ξέχασα απλά οταν δεν είχα δουλειά βαριόμουν να μαγειρέψω να φάμε αλλά εσύ πάντα έτρωγες έστω και τον τόνο σου η την κονσέρβα σου...ξέρω η πίτσα δεν σου άρεσε αλλά έτρωγα εγώ τη ζύμη κι εσύ τα αλλαντικά θα σου λείψουν οι γαρίδες σαγανάκι μου που πάντα έκλεβα απο τις μερίδες για εσένα ... τα είχαμε βρει οι δυο μας αλλά μου έκανες και απιστίες ...ξενοέτρωγες στις γύρω ταβέρνες αλλά εγώ σε θέλω ελεύθερο κι ωραίο έτσι όπως είσαι να ανήκεις στη φύση σε όλους κι ας σε μοιράζομαι ....
Windy μου σκέφτηκα να σε πάρω μαζί μου δεν θέλω να σε φυλακίσω σε ενα διαμέρισμα θα μου μαραζώσεις !!!

Eδώ εγώ και την παλεύω δύσκολα φαντάζομαι εσύ που ανήκεις στο Πόρτο μέσα στη φύση!!! που ζεις σε αντίξοες συνθήκες το χειμώνα κι όμως επιβίωνες έχεις τον τρόπο σου εσύ...
όμως βρήκα τρόπο να σε πάρω μαζί μου σε έκανα wallpapers ,στην οθόνη του υπολογιστή μου και screensavers ...όποτε ανοίγω θα σε βλέπω και θα μου λείπει η ουρά σου που πέρναγε ανάμεσα στα πόδια μου για να μην σε αγνοώ να μου κάνεις αισθητή την παρουσία σου!!!

Αντίο αγαπημένε μου φίλε ..θα τα πούμε του χρόνου να με περιμένεις μετα το Πάσχα και να φυλας το μαγαζί και να μην αφήσεις καμιά γάτα να έρθει στο σπίτι σου εδώ εσύ είσαι ο Βασιλιάς ..στο Άνεμος ..Windy..σε φιλώ και να προσέχεις..για να σε έχω .. !!!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured