ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Are you ready to start a new life?


Να μην κάνω περιττές αγορές. Να τακτοποιήσω τις ντουλάπες μου. Να ξυπνάω νωρίς, για να τρώω κανονικό πρωινό. Να ξεχάσω για πάντα το junk food. Να αρχειοθετήσω επιτέλους τις μουσικές και τις ταινίες μου. Να (ξανα)κόψω το κάπνισμα. Να γραφτώ σε γυμναστήριο. Να ξεφορτωθώ όλα τα άχρηστα αντικείμενα που υπάρχουν σπίτι. Να χάσω αυτά τα τρία κιλά. Να μη μένω ξύπνια μέχρι τα ξημερώματα χωρίς λόγο.
Μπα. Αυτή η λίστα των New Year's Resolutions (όπου «new year» βλ. νέα σεζόν – το να προσπαθήσεις να κάνεις μια καινούρια αρχή με την έναρξη της ημερολογιακής χρονιάς δεν έχει κανένα νόημα, η κίνηση είναι καταδικασμένη από την αρχή) δεν υπάρχει πια.
 Σκέτη κούραση. «Φέτος» αποφάσισα να (προσπαθήσω να) δω τη ζωή αλλιώς. 
Πάμε στην ουσία. «Φέτος» θέλω να: 

1 Σταματήσω να στενοχωριέμαι για μπούρδες. Όπου «μπούρδες» βλ. ό,τι μπορεί να διορθωθεί.

2 Είμαι ευγνώμων για ό,τι καλό έχω. Αν είναι να χάσω κάποια στιγμή κάτι, τουλάχιστον ας το απολαύσω πρώτα.

3 Μπαίνω στη θέση των άλλων. Κάποια στιγμή πρέπει ν' αρχίσω να το κάνω.

4 Σκέφτομαι out of the box. Όχι, δεν μου λέει κάτι το «έτσι γινόταν μέχρι τώρα».

5 Μη βγάζω γρήγορα συμπεράσματα/κάνω το καλύτερο που μπορώ υπό δεδομένες συνθήκες. Αν είμαι κουρασμένη, θυμωμένη και ανίκανη να χειριστώ μια κατάσταση σωστά και το καλύτερο που μπορώ είναι να το ράψω (και να περιμένω το χρόνο να με ξεκουράσει και να με εφοδιάσει με περισσότερη ψυχραιμία και διαύγεια), ας κάνω αυτό από το να προσπαθήσω να «λύσω» το θέμα μέσα στην απόλυτη υστερία και να το κάνω 487.658 φορές χειρότερο. Βαθιές ανάσες και τα λοιπά.

6 Μάθω να αποδέχομαι τους ανθρώπους που αγαπώ όπως είναι. Γιατί εκείνοι, διάολε, το κάνουν μ' εμένα.

7 Και να μη με ενδιαφέρει η γνώμη ανθρώπων που δεν εκτιμώ. Πραγματικά, ποιος νοιάζεται.

8 Μάθω να δέχομαι ό,τι δεν μπορεί να αλλάξει. Αυτό δεν θέλει πολλή φιλοσοφία.

9 Αλλά να μην παραδίδω τα όπλα για ό,τι μπορεί. Γιατί το τελευταίο που θέλω είναι να γίνω ένα απαθές ζόμπι, που δεν αντιδράει σε οτιδήποτε κι αν συμβαίνει γύρω του.

10 Αφήσω πίσω μου ένα λάθος για το οποίο έχω μετανιώσει. Γιατί ανήκει στο παρελθόν και δεν μπορώ να γυρίσω πίσω. Το μόνο που θα πρέπει να με απασχολεί είναι το να έχω μάθει κάτι απ' αυτό.

11 Δείχνω στους ανθρώπους για τους οποίους νοιάζομαι ότι τους νοιάζομαι. Γιατί, πραγματικά, ποτέ δεν ξέρεις πόσο χρόνο έχεις για να κάνεις κάτι τέτοιο.

Εν ολίγοις, ναι, με ντροπή παραδέχομαι ότι τα μισά από τα New Season Resolutions μου έχουν μια essence από Λεό Μπουσκάλια, τον οποίο αγαπώ  από τα βάθη της ψυχής μου, αλλά να προσθέσω ένα ακόμη resolution στη λίστα μου («Να σταματήσω να είμαι τόσο κολλημένη»), το λύσαμε κι αυτό. «Φέτος» θέλω να γίνω καλύτερη επί της ουσίας. Αποφάσισα ότι δεν με πολυνοιάζει τελικά το να έχω πολλά χρήματα, λίγα κιλά και πανέμορφα ρούχα. Δηλαδή, ωραία είναι όλ' αυτά, αλλά γι' αλλαγή θα ασχοληθώ με κάτι άλλο μέχρι να έρθει η κληρονομιά (που θα μου επιτρέψει να αφοσιωθώ στις έρευνές μου, βλ. για την κατασκευή ION αμυγδάλου χωρίς θερμίδες και με βιταμίνες αντίστοιχες τεσσάρων κιλών λαχανικών και φρούτων).
Πάμε έτσι και βλέπουμε.


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured