ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

*Αποφάσεις που δεν Τήρησα *



Αποφάσισα ν¨'αρχίσω γυμναστήριο και να κόψω το τσιγάρο... Κάθε βράδυ κάνω 
τον τελικό απολογισμό της μέρας και αποφασίζω "από αύριο" να κάνω αυτό ..η γ@ νη η μέρα μου τα ανατρέπει όλα πίνω καφέ δεν βλέπω μπροστά μου τα πρωινά το χέρι μου στρίβει μόνο του τσιγάρο χωρίς εντολή εγκεφάλου_ είπαμε κοιμάται-όταν τελειώνει ο καφές και 4-5 τσιγάρα ..τότε θυμάμαι την υπόσχεση που έδωσα στον εαυτό μου να το κόψω 
..It's Too Late Now...
Νευριάζω με μένα διαβάζω ακούω γύρω μου για ανθρώπους που έκοψαν το τσιγάρο που άλλαξαν πράγματα από τη Ζωή τους εγώ γιατί δεν μπορώ ν"αλλάξω κι εγώ γμτ ότι με σκοτώνει???
Δεν έχω θέληση ?? 
Δεν έχω δύναμη να φτάσω στο στόχο ?? 
Είναι αυτοτιμωρία ή απλά ανικανότητα?
Αλλά ίσως μοιάζει πιο οικείο, ίσως και ασφαλές, να παρατηρείς τη ζωή σου από τις πιο σκιερές θέσεις του θεάτρου...παρά να ανέβεις σε αυτή τη λουσμένη από φως σκηνή...δεν αισθάνομαι έτοιμη ακόμα μάλλον !!!
Ξεκινάω να την φτιάξω αλλά νιώθω τόσο αδύναμη..
 αισθάνομαι ακριβώς...λες και έμεινα στάσιμη και μετέωρη ,σαν ταινία του Αγγελόπουλου  δεμένη με αλυσίδες ...και λέω στον εαυτό μου σιγά το σπουδαίο δεν μπορείς τώρα θα προσπαθήσω πάλι όταν είσαι έτοιμη..... Τι άλλο δλδ μπορεί να μου συμβεί;... έλα μου ντε;... να πάρει φωτιά το σπίτι σου, πιάνεται;... χμμ... να μην έχεις να φας;... να χάσεις το παιδί σου σε νεαρή ηλικία;... να πάθεις καρκίνο και να σε παρατήσουν οι γονείς σου;... να σε απολύσουν απ\' τη δουλειά που δεν έχεις  επειδή ξεσκέπαστες τις μαλακίες του προϊσταμένου σου;..Λοιπόν υπάρχουν και χειρότερα γύρω μου ... οκ,ας πάμε παρακάτω...
Λοιπόν θα πρέπει να κάνω μικρά βηματάκια, μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα μου θα ξεκινήσω γυμναστήριο το αποφάσισα Τώρα για να βρω κίνητρο να πάω στο γυμναστήριο,θα  φροντίσω να έχει ωραίους γυμναστές !!!
Θα Κάτσω οκλαδόν και θα κάνω “oμμμμ”
θα Κλείσω τα μάτια, θα ανέπνω ανασούλα εκπνοή..ανασούλα εκπνοή και Όσο το μυαλό περιπλανιέται ,θα αποθήσω όλες τις κακές σκέψεις και θα προσπαθήσω να εστιάσω στις καλές και σε όλα αυτά που επιθυμώ, τόσο ήρεμα.. “oμμμμ” και παράλληλα ενισχύει την θέληση και την δύναμη να επιτύχεις ότι ονειρεύτηκες... Έτσι,λένε χτίζεις μακροπρόθεσμα την θέλησή σου, τον αυτοέλεγχο σου και βρίσκεις και την ηρεμία σου....
Μισό να στρίψω τσιγάρο τώρα που χαλάρωσα ...
Αα!!κάπου διάβασα ότι ο ύπνος θρέφει το παιδί.......
και λέει..Ο αυτοέλεγχος απαιτεί πολύ “φαιά ουσία” και όταν είμαστε κουρασμένοι το σώμα δεν μπορεί να στείλει ικανοποιητικά αποθέματα γλυκόζης στον εγκέφαλο για να ξεκινήσει ο “κινητήρας” της θέλησης. Κοιμήσου λέει τουλάχιστον 7 ώρες και θα νιώθεις πολύ πιο δυνατή και έτοιμη για όλα....
Εγώ πάλι κοιμάμαι πάνω 10 ώρες τουλάχιστον  αγαπιόμαστε πολύ με τον ύπνο ..και δεν δεν δεν βλέπω αποτέλεσμα...μήπως να κόψω τα μεσημέρια γι αυτό δεν λειτουργεί το Ζεν μου..Τώρα τι είναι το ΖΕΝ; μεγάλη κουβέντα Be-OpenMinded - Be-Cool, Be-Smart, Be-Openminded  ..
Τι άλλο να κάνω !!! με συμφέρει να μείνω στο γενικό και αόριστο......
«Ό,τι δε σε σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό …»:
 Η επιστήμη επιβεβαιώνει τον Νίτσε..Ένα μήνυμα ελπίδας για να σκεφτόμαστε θετικά και να προσπαθούμε να ισορροπούμε στα σκαμπανεβάσματα της ζωής !!!
Α ρε Νίτσε μεγάλε!!!





ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured