ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Σκασίλα μου...πάω για εξορκισμό.!!




Χαιρετώ όλα τα παιδάκια εδώ μικρά και μεγάλα .

Σήμερα θα συζητήσουμε την έννοια της ‘συμβουλής’.
Εντυπωσιάζομαι με τις αντιδράσεις φίλων όταν ακούν το τι θα έκανα εγώ στη θέση τους. Είμαι δραστική κι αποφασιστική και αυτό τους ξενίζει.!!! 
Θα πρέπει να ξέρετε ότι, προσωπικά, δεν είμαι σε θέση να δίνω συμβουλές. Είμαι όμως σε θέση να ακούω τον πόνο σας, να τον οσμίζομαι, να τον αναλύω και να φτάνω σε συμπέρασμα. Αυτό το συμπέρασμα αποτελεί τη δική μου, υποκειμενική και άκρως προσωπική αντίληψη του προβλήματος σας. Επίσης, η λύση στην οποία θα κατέφευγα και την οποία εν τέλει εισηγούμαι, αποτελεί προϊόν προσωπικής, ψυχολογικής και εγκεφαλικής διεργασίας συνδυασμένης με την όποια κουλτούρα διαθέτω...
Οουαου πως τα λέω έτσι!!! ...Πρόσεξε: 
Άλλο το τι θα έκανα εγώ ως Anti-Anna στη θέση σου, κι άλλο τι θα κάνεις εσύ. Αλλά αφού σε μένα προσφεύγεις για βοήθεια, τη δική μου λύση θα ακούσεις κι όχι αυτήν που πιθανόν να ανέμενες να πάρεις από την Τένια Μακρή ή τον Θάνο Ασκητή. Αυτή, θεωρώ, πως είναι και η όποια ‘συμβουλή’ μπορώ να σου προσφέρω..και κάπου εδώ χαλάει το πράγμα !!!
Έλεγα τις προάλλες σε ένα φίλο που μου είχε ξεδιπλώσει με πάσα λεπτομέρεια τις δόξες της συζύγου του,τα παράπονα του οτι βαρέθηκε δεν πάει αλλο κλπ``` και λέω ότι εγώ στη θέση του θα χώριζα και παραλίγο να βγουν οι βολβοί των ματιών του έξω από την έκπληξη. Δεν περίμενε να του πω ότι «εγώ θα χώριζα». Περίμενε ότι θα του έλεγα «μίλα με τη σύντροφό σου, κάντε διάλογο, αναζωογονήστε τη σχέση σας». Μα για τι το περάσαμε εδώ; Για το ‘Μίλα’ της Τατιάνας;για την Αννιτα Πανια .."Το τέλω πολύ " Αφού βλέπουμε τον ελέφαντα μπροστά μας (στη συγκεκριμένη περίπτωση, τον τάρανδο), γιατί δεν τον αρπάζουμε από τη προβοσκίδα να τον σκίσουμε και υποκρινόμαστε ότι δεν υπάρχει;..Ρε φίλε απλά δεν υπάρχει σου λέω!!!
Μια άλλη φορά, μία φίλη της μάνας μου, εξιστορούσε τα κατορθώματα του κανακάρη της, 15 χρονών παιδοβούβαλου, ο οποίος περνά φρικτή εφηβεία και έχει εξελιχτεί σε ένα κωλόπαιδο άνευ προηγουμένου. Αφού μας περιέγραψε τα αίσχη του και φρίξαμε όλοι από κοινού, και αφού μας είπε ότι δεν παίρνει από λόγια, ούτε τιμωρίες και κοντεύει να τη στείλει να της πει ο παπάς το αφτί, εγώ δήλωσα πως θα τον είχα σπάσει στο ξύλο. Ποιος είδε τον Κύριο και δεν τον φοβήθηκε. Πώς τόλμησα να προτείνω το ξύλο;! Άκρως αντιπαιδαγωγικό και εντελώς politically incorrect! Δυο μπάτσες είπαμε να του δώσουμε κυρά μου, δεν είπα να του βγάλουμε τα νύχια,ούτε άβραστα αυγά στις μασχάλες είπαμε να του βάλουμε ούτε να τον ανασκολοπίσουμε.
Διακρίνω πάντα μία άμυνα από μέρους τους μόλις προτείνω λύσεις. Ναι, είναι ακραίες, ναι είναι της λογικής ‘μια κι έξω’, αλλά εμένα ρωτάς, εγώ σου απαντώ. Η πλάκα είναι ότι μόλις περάσει το πρώτο σοκ, αρχίζουν και μου τα αλλάζουν. «Ας μην υπερβάλλουμε», «Ας μην προτρέχουμε», «Μπορεί να μην καταλάβαμε καλά…» κάτι τέτοια κουφά μου λένε. Κατάλαβες; Μπορεί να μας πρήζουν , δέκα ώρες με τα καμώματα και τα παθήματά τους, μπορεί να τους υπομένουμε στωικά δίχως να βγάζουμε άχνα, αλλά όταν φτάνουμε στο πόρισμα (για το οποίο σημειώστε, εκείνοι μας προσέγγισαν να το βγάλουμε), Στρουθοκαμιλιζουν ,
Αυτά έχω να σου πω μαντάμ και μεσιέ, κι αν σ’ αρέσει έχει καλώς. Στα λέω ωμά γιατί εθελοτυφλούμε ομαδικώς. Κι άμα σε πόνεσε η αλήθεια μου, πλήρωσε τον ψυχολόγο, να σε σφάξει με το γάντι.....

ΥΓ
Μπορείτε να μου στείλετε  emails και να περιμένετε τις συμβουλές μου; ( τις ωμές πάντα! ) αναμένω με ανυπομονησία...όσοι Αντέχεται....
Μάκια και τα λέμε ..


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured