ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Oταν πεθάνω θέλω σύνδεση Online,,


















Ο θάνατος, αγαπητέ αναγνώστη δεν είναι και πολύ ευχάριστο θέμα.. τώρα θα μου πείτε γιατί το συζητάω ..Σήμερα ξύπνησα με μακάβριες ανησυχίες όπως..
Πεθαίνει ο άνθρωπος και τελειώνει το θέμα. Θα λείψει στους δικούς του, μπορεί να πλακωθούν για κληρονομικά, μπορεί να τους αφήσει χρέη, μπορεί να μην τον κλάψει κανένας..Αλλά ό,τι και να γίνει δεν τον αφορά γιατί θα είμαι  τ"ανάσκελα
 Είναι θέμα των άλλων...
Χτύπα ξύλο, πες ότι την κάνω περίπατο, για την άλλη ζωή αύριο μεθαύριο... !! Το μπλογκ μου δεν θα πεθάνει μαζί μου, όπως δεν θα πεθάνει ούτε ο λογαριασμός μου στο Facebook, στο Twitter, τα email μου, οι συνομιλίες μου στο Google Talk. Γενικά Ο,ΤΙ ΚΑΝΩ online...
Ότι έγραψα και είπα χωρίς κανένας να μπορεί να τα σβήσει ή να τα αλλοιώσει.
Και αυτό επειδή οι εταιρείες θεωρούν ότι είναι δικά σου δεδομένα και εσύ πρέπει να τα διαχειρίζεσαι... Αν δώσουν στην οικογένειά σου, τους κωδικούς πρόσβασης σου στο Facebook για παράδειγμα, θα είναι σαν να παραβιάζουν το Use of Terms που υπόγραψες ανοίγοντας το λογαριασμό. Και έτσι δεν θα τα δώσουν. Ήδη υπήρξαν υποθέσεις σε δικαστήρια και κέρδισαν οι εταιρείες.
Έτσι, εγώ μπορεί να βλέπω τα ραδίκια ανάποδα αλλά ο κόσμος να διαβάζει τις αναρτήσεις μου, να γελά με τις μαλακίες που έκανα και είπα, να προβληματίζεται με όσα έγραψα.Είναι κάπως παράξενο, δεν είναι; 
Δεν θα υπάρχω εγώ αλλά το μπλογκ μου ή ο λογαριασμός μου στο Facebook.
Αυτό μπορεί να είναι καλό. Είναι ένα είδος αιωνιότητας που πριν από μερικά χρόνια απολάμβαναν οι συγγραφείς, οι δημιουργοί, οι καλλιτέχνες, οι άνθρωποι του πνεύματος Τεσπα μ΄αρεσει αυτή η λέξη πάλι άσχετο.... 
Πέθανε ο Χέμινγουεϊ αλλά διαβάζουμε  ακόμα το "Για ποιον κτυπά η καμπάνα" Με τον ίδιο τρόπο τώρα ο καθένας διεκδικεί την online αθανασία του τώρα θα μου πεις "ψωνίστηκες"Τι σχέση έχω εγώ με τον μακαρίτη ?? ΚΑΜΙΑ ...
Αν το θέμα σας προβληματίζει,φίλοι blogers  πάντως, υπάρχει λύση. Πλέον υπάρχουν online διαθήκες και υπηρεσίες διαχείρισης των προσωπικών σας δεδομένων μετά θάνατο. Ανάλογα με το τι θέλετε να κάνετε, αναλαμβάνει το γραφείο. Μπορεί να τα σβήσει (αυτό δεν σημαίνει ότι θα εξαφανιστούν από το ίντερνετ), να σας γράψει μια νεκρολογία, να ενημερώσει followers και αναγνώστες ότι την κάνετε για αλλού. Αλλού για αλλού που λέμε!!!
Με το αζημίωτο εννοείται. Θα πληρώσετε, αλλά θα ξέρετε πως η online ζωή σας είναι εξασφαλισμένη... Στο επόμενο post θα μάθω..και θα σας πω τιμές χαχα!!!
Λοιπόν οικογένεια !!(στις κόρες μου μιλάω)θέλω pc και πληκτρολόγιο complete!!
Όπως αυτό στην φώτο..ΟΚ ?? Δυστυχώς για σας δεν θα ησυχάσετε από μένα ούτε μετά θάνατον που θα την έχω κάνει για εν τόπω χλοερώ και αναψύξεως, !!!
προς το παρών   ..Μουατς !!!



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured