ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Εις υγεία των Όχι...Dont do it :p


Ακούστε μια στιχομυθία που πολύ απόλαυσα ..και ελπίζω να σας βάλω σε σκέψεις κι εσάς !!!
-Μαμά οι Ιταλοί πήγαν να στραβώσουν την Ελλάδα;
Στραβή ήταν από πάντα παιδί μου αλλά δεν το κάνουμε θέμα. Να την σκλαβώσουν πήγαν. Να την κάνουν δική τους ...
- Δηλαδή μαμά μετά οι Έλληνες νίκησαν αλλά μετά ήρθαν οι Γερμανοί και τους νίκησαν;
Ακριβώς, όπως και στο ποδόσφαιρο στο τέλος κερδίζουν οι Γερμανοί.
-Αφού η Ελλάδα έχασε γιατί γιορτάζουμε το Όχι;
Γιατί είναι πολύ σπουδαίο όταν κάποιος είναι μικρός τολμά να πει Όχι και να σταθεί για αυτά πιστεύει.
Παύση…Έπεσες στην παγίδα ~

-Αφού είναι σπουδαίο οι μικροί να λένε Όχι, εσύ γιατί θυμώνεις όταν σου λέω Όχι αντί να γιορτάζεις;
Έλα ντε.... Γιατί θυμώνω αντί να ρίχνω μερικές τούμπες από τη χαρά μου..

Σήμερα, λοιπόν γιορτάζω κοπιάστε να σας κεράσω στο ψυγείο υπάρχουν Twix ίσως και κανένα κομμάτι oreo cheesecak από προχτές....
 Έχω και Moscato d'Asti είναι ένα ημι-αφρώδες λευκό κρασί..
Mmm το Αγαπημένο μου !!!!!Γιορτάζει το Όχι. Και μαζί του γιορτάζει το παιδάκι που το Όχι είναι σε κάθε πρότασή του...Εκτός από τα Όχι της μικρής σήμερα θα γιορτάσω, για τα Όχι που είπα στη ζωή μου κι εγώ  Κάποια αποδείχτηκαν καλά, κάποια αποδείχτηκαν Βατερλό. ..Δεν έχει σημασία.
Σημασία έχει όταν τα είπα πίστευα πως αυτό ήταν το σωστό. Μάντης δεν είμαι για να ξέρω τι θα συμβεί. Παίρνω τις αποφάσεις μου, με βάση αυτό που πιστεύω ότι είναι το καλύτερο. Κάποτε βγαίνουν, κάποτε δεν βγαίνουν.!!!
Γιορτάζω ..Και τα καλά και τα κακά Όχι έχουν τη σημασίας τους. Τα πρώτα επειδή πέτυχαν και τα δεύτερα επειδή έτυχαν, για να παραφράσω τη διαφήμιση."Δεν Έτυχε Πέτυχε"
Εις υγεία των Όχι λοιπόν... Των Όχι που πέρασαν και των Όχι που θα έρθουν.







ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured