ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Εγώ έτσι θέλω την ζωή μου και όποιος γουστάρει....


Συναντάμε ανθρώπους στη Ζωή μας που λένε οτι ενδιαφέρονται να μάθουν ποια είσαι ..τώρα γιατί?? για πολλούς λόγους ίσως γιατί σε θαυμάζουν γιατί δεν μπορούν να είναι έτσι αυτοί ίσως γιατί σε θέλουν σαν απόκτημα στη συλλογή τους για να σε ελέγχουν ίσως γιατί ζηλεύουν που δεν μπορούν να σε έχουν οι λόγοι πολλοί και άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου τρελαίνομαι όταν ασκούν κριτική στη Ζωή μου καλή η κακή δεν έχει σημασία όσο και να επικαλούνται καλό σκοπό υποβόσκει κάτι πάντα..κρίνεις κάποιον όταν ζεις απο κοντά τη Ζωή του είσαι δίπλα του βλέπεις αξιολογείς και κρίνεις δεν μπορείς να λες έβγαλα τα συμπεράσματα μου γιατί ξέρεις για μένα όσα θέλω εγώ να μάθεις αυτά που θέλω εγώ θα σου πω ..και ποιος είσαι εσύ για να με κρίνεις??
Ο αναμάρτητος [η]μών πρώτος βαλέ τω λίθον. ..που έλεγαν και φίλοι μου αρχαίοι ημών πρόγονοι !!!
Δεν μπορείς να λες τη γνώμη σου Τόσο απλά, τόσο αβασάνιστα, τόσο εύκολα για κάποιον που δεν ξέρεις...Βέβαια Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, υποδείξεις κλπ Στις εμπαθείς προσβολές, στις κακίες, στα υφάκια, στα υπονοούμενα.βάζω Χ σε κάνω "delete"δεν μπορείς να λες εγώ νομίζω πρέπει να κάνεις αυτό η εκείνο είναι το σωστό η λύση είναι αυτή κι ο δρόμος αυτός με ποια κριτήριο αποφασίζεις εσύ ο χ ψ άγνωστος για το τι είναι καλό για μένα ...

χωρίς να ζητήσεις τη γνώμη μου βάζεις  ξαφνικά κάτω τη Ζωή μου και την αναλύεις  γιατί έτσι περίεργα την είδες...μεΡωτάς εμένα αν θέλω να ανασύρω απο το χρονοντούλαπο μνήμες αναμνήσεις και κομμάτια τα έχω καταχωνιάσει τα έχω βάλει και κοιμούνται και συνυπάρχουμε μια χαρά στον κόσμο μου ..είναι μερικοί άνθρωποι περίεργοι ανυπόφοροι τα ξέρουν όλα τι θες και τα σκαλίζεις ήρθα εγώ να ανακατέψω τη Ζωή σου ???..Οχιιιιι !!
Άσε ήσυχη τη δική μου!!Μήπως ζηλεύεις  που ζω στον κόσμο μου?? Mήπως εσύ δεν μπορείς να το κάνεις  Μου αρέσει γιατί είναι πολύ πιο διαφορετικός από τον κόσμο που ζούνε οι άλλοι. Μου αρέσει, γιατί στον κόσμο μου είναι όλα πιο όμορφα, είναι όλα καλύτερα. 
Εκεί που εσύ βλέπεις μαύρο και άσπρο, εγώ βλέπω κόκκινο πάθος και γαλάζιο ανοιχτοί ορίζοντες και πολύ ροζ πον πον ένα πράγμα και όλα τα χρώματα απο το καλειδοσκόπιο .. Αυτά που εσύ τα βλέπεις στις τρεις τους διαστάσεις, εγώ τα βλέπω σε δεκάδες. Τα βλέπω να ζωντανεύουν, τα βλέπω να αλλάζουν, τα βλέπω να γίνονται πιο διαφορετικά απ' όσο μπορεί να συλλάβει το ανθρώπινο μάτι....Μ αρέσει έτσι ο κόσμος μου !!
Μην ανησυχείς, λοιπόν, για μένα, ό,τι και να συμβεί. ..Ζω στον κόσμο μου. Αλλά από επιλογή...
Διότι ο πραγματικός κόσμος ο δικό σου δεν μου αρέσει... 
Εγώ έτσι θέλω την Ζωή μου και όποιος γουστάρει....




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured