ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΕΣΥ ΠΑΙΔΑΚΙ, ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ;...




Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή με ρωτούσαν τι θες να γίνεις όταν μεγαλώσεις ???
Έτσι αναγκαστικά και μόνο όταν με ρωτάγανε έλεγα θα δούμε τότε, δεν ήξερα τι ??.. .. Αλλά επειδή οι μεγάλοι πάντα είναι πιεστικοί έλεγα ότι αγαπούσα χωρίς να ταν όνειρο ζωής όπως: αστροναύτης, αρχαιολόγος ή κτηνίατρος. Φυσικά γελάγαν!!! Δεν έγινα τίποτα από αυτά!! Μισώ τα μαθηματικά και συναφή θετικά, φοβάμαι τα αεροπλάνα που να μπω σε διαστημόπλοιο μάνα μου!!!! Τα λατινικά δεν τα πολυήθελα , άντε γεια αρχαιολογία!! Όσο για κτηνίατρος τη σκέψη και μόνο ότι κάποιος θα μου ζήταγε ευθανασία στο ζωάκι του δεν την άντεχα άρα!!!! Που να καρατομήσω και βατράχια και δεν ξέρω κι εγώ τι!!... Α παπα!!! :
Στη ζωή ανοίγονται δρόμοι πολλοί. Τραβάς κάποιον και όπου σε βγάλει. 
Αν βρεις εμπόδιο το πηδάς ή πέφτεις πάνω του. Αν κάτι δεν σ' αρέσει στο επόμενο σταυροδρόμι, στρίβεις ανάλογα.
Η ζωή όμως έρχεται και σου δίνει κάτι σβουριχτές που σε πετά μακριά από τα όνειρά σου κι έτσι άργησα πολλά χρόνια να τα πραγματοποιήσω.
Τώρα πια κάνω πραγματικότητα αυτά που ήθελα στα παιδικά μου χρόνια και δεν με νοιάζει αν άργησε να γίνει.... φτάνει που έγινε και μου έφερε την ψυχική ικανοποίηση και ισορροπία  που επιθυμούσα.
τώρα θέλω να ασχοληθώ με τη συγγραφή...το blog μου αύριο δε ξέρω τι θα θέλω.... θα δείξει... να μαστέ καλά να μαθαίνουμε τα θέλω μας και να έχουμε τα κότσια να τα ακολουθούμε και να ξεδιπλώνουμε  τις πτυχές του εαυτού μας! :

Ναι… Αυτό θα ‘θελα να γίνω όταν μεγαλώσω :Ένας κόκκος άμμου στην απέραντη αμμουδιά του σύμπαντος ..Ένα τίποτα, δηλαδη… Αλλά και τα πάντα, μιας και ο κάθε κόκκος είναι ένα σύμπαν, από μόνος του…+
Εγώ όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω ευτυχισμένη,που έλεγε και ο φίλος μου ο John (Lennon)!..Μου είπαν όμως ότι η ευτυχία δεν διαρκεί για πάντα αλλά μόνο κάτι στιγμές έτσι και εγώ αποφάσισα να μη μεγαλώσω!!!
Μπορεί να φανεί κάπως αστείο ή και γελοίο για κάποιους από μικρή το μόνο που ήθελα είναι να βοηθάω και να μαι εγώ.. Πάντα αυτό έλεγα.. Δεν ξέρω γιατί..τι λες κι εσύ Γιατρέ είμαι σοβαρά? χαχα Γιατρέ μου νομίζω τέλειωσε η συνεδρία!! 
Την άλλη βδομάδα ίδια ώρα έτσι;;;;

Μάκια μάκια φίλοι μου !!!! ♥♥       
Μουατςςςς !!!

ANEMOΣ



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured