ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Μute! Πάει τελείωσε θα γίνω Σκύλα !!



καλημέρες...καλημέρες καλημέρες....καλημέρες...!!!
τι μου κάνετε σήμερα ? Φυσάει ...θα μου πείτε !!!
Κι εγώ που νόμιζα ότι Φυσάει μόνο στην Τήνο αλλά ναι φυσάει και στην Αθήνα και σαν ειδική  ανεμολογος που έχω γίνει έχουμε πιάσει δεκαράκι σήμερα με τη διαφορά ότι η τσιμεντένια Αθήνα έχει πολιτισμένο αέρα (μαλακό) Τι εννοώ άντε να σηκώσει χαρτιά σακούλες πολιτισμένα σκουπίδια εννοώ...ενώ η Τήνο όταν φυσήξει σύνηθες φαινόμενο σου δείχνει το μεγαλείο του ο αέρας μέσα σε αυτό το άγριο φυσικό τοπιο σε ραπίζει η άμμος !!
και τα δέντρα προσκυνούν στο περασμα του γιατί γνωρίζουν  πόσο άγριος και καταστροφικός μπορεί να γίνει όταν αγριέψει ο Αίολος!!
Το ζώδιό μου γράφει σήμερα "κάνε την πάπια"κι αυτό θα κάνω θα βάλω τη μέρα μου στο mute!..
θα γίνω αναίσθητη  και λίγο "σκύλα" δυστυχώς δεν επιβιώνεις αλλιώς ... Περνάνε καλά αυτές που είναι πολύ "σκύλες" σε όλους τους τομείς (επαγγελματικά, προσωπικά.γκομενικά παντου...)θα ασχολούμαι με όσους αξίζουν... Με όλους τους υπόλοιπους δεν θα χαραμίσω ούτε δευτερόλεπτο να ασχοληθώ  μαζί τους... βρήκα τρόπο να γίνω μια ευγενική σκύλα όταν θες να αποφύγεις ανθρώπους κλαψιάρηδες μίζερους που δεν κάνουν τίποτε να φτιάξουν τη Ζωή τους και σε παίρνουν  τηλέφωνο να μαυρίσουν και τη δική σου
Λοιπόν Φίλοι μου~~~
Βάζεις το τηλέφωνο σε ανοιχτή ακρόαση και παράλληλα ξεσκονίζεις, απαντάς σε mail, ανάβεις θερμοσίφωνα, συμμαζεύεις τη ντουλάπα.σιδερώνεις πετας κι κανα Έλα ρε.. Αλήθεια .. Άντε.. Όταν ζεσταθεί το νερό, λες «πρέπει να κλείσω, μου χτυπάνε το κουδούνι». Δεν είναι λύση αλλά κερδίζεις χρόνο ...σου προτείνω τη λύση mute... Επειδή είναι φανερό ότι ο η ηρωίδα στην απέναντί γραμμή του τηλεφώνου δεν περιμένει απάντηση αλλά θέλει να ζει το δράμα της Drama Queen χωρίς να το λύνει, είναι πιο εύκολο γι'αυτήν να πρίζει εσένα!! 
Εκπληκτική εφεύρεση αυτό το κουμπάκι..και ΝΑΙ μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και στους ανθρώπους :τι να της εξηγήσω ότι ο μελοδραματισμός είναι καλός μόνο στην όπερα και στον κινηματογράφο...”Ασε μας κουκλίτσα μου ..“Στην αληθινή ζωή είμαστε πρακτικοί, ρεαλιστές, προσγειωμένοι και προσπαθούμε να περνάμε καλά και να ξεχωρίζουμε με τα θετικά μας στοιχεία και όχι με τα παθήματα που τις περισσότερες φορές εφευρίσκουμε και δεν συμβαίνουν καν αληθινά παρά μόνο στο μυαλό σου το να οδύρεσαι και να μοιρολογάς είναι τόσο εύκολο, όσο το να ρίξεις τις ευθύνες αλλού για μία δική σου πράξη –επαίσχυντη ή μη  ~~~~~~
Βλέπετε, τα δάκρυα δεν σε κάνουν ευαίσθητο κι ο σταρχιδισμός δε σε κάνει αναίσθητο..ολα αυτα συνυπάρχουν μεσα μας ο μη κλάψας είναι αναίσθητος κι ο κλαψοκώλης ευαίσθητος ΟΧΙ αναισθησία σημαίνει να μπορείς να ξεχωρίσεις για τι θα νοιαστείς και για τι όχι. Να θέσεις το όριο σε αυτό που σε επηρεάζει και να του πεις “Ε, ψιτ, μπάστα. Δεν αξίζει να αναλωθώ για σένα”
«Δε χρειάζεται να με αγαπήσεις. Δε χρειάζεται να με συμπαθήσεις. Δε χρειάζεται καν να σου αρέσω. Αλλά θα με ανεβαστείς». Κάπως έτσι θα συστήνομαι απο δω και πέρα στους φίλους μου Αν αυτό με κάνει σκύλα, τότε δεν έχω κανένα πρόβλημα». Έτσι είναι. Τελεία και παύλα. -
The end.




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured