ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ'ΒΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ


καλημέρα καλήμερα ....

θέλω να σας αφιερώσω αυτό το τραγουδάκι που ξύπνησα με το άκουσμα του με ταξίδεψε σε μακρινές θάλασσες και στεριές και αισθάνθηκα οτι είχα ανοιχτά πανιά και τα έσπρωχνε ο άνεμος της αισιοδοξίας και μου ψιθύριζε οτι ..όλα καλά θα πάνε!!!
Δεν υπάρχει ωραιότερη αίσθηση από το να ξυπνάς με ένα χαμόγελο στα χείλη καρφωμένο και ευχάριστη διάθεση ... όλη η μέρα η Ζωή είναι εκεί έξω και τώρα ξεκινά να την αδράξεις και ΝΑΙ θέλω να με παρασύρει σε άγνωστα γοητευτικά μονοπάτια να τα διαβώ με τις ανηφοριές της και της κατηφοριές με τις πεδιάδες (θάλασσα και ουρανό) και φύγαμε όλα μπροστά μου απλώνονται ...θα ανοίξω τα πανιά και θα αφαιθώ σε μακρινά ταξίδια να ξεδιψάσει η ψυχή μου!!! Όσα ταξίδια με το νου κι αν έχω κάνει δεν συγκρίνεται με την προσμονή του αληθινού τώρα πια δεν Μου φτάνουν τα ταξίδια του μυαλού τώρα θέλω να τα ζήσω ..μεγαλώνω και έρχεται ο γ@μημενος ο χρόνος και με χτυπάει πισώπλατα μου λέει βιάσου περνάνε τα φεγγάρια κανε κάτι είναι μικρή η Ζωή και μετά ξεχνιέμαι σε ένα χάραμα και άφησα τόσα ηλιοβασιλέματα και ανατολές και πέρασαν από πάνω μου...όσο και αν φυσάει κόντρα θα τον βρω τον άνεμο σε πείσμα του χρόνου ...να γίνει ούριος και να φουσκώσει τα πανιά τώρα πια θα ταξιδεύω με τη φορά του ανέμου με το θυμωμένο βοριά να μου χαράζει πορεία ώσπου να βρω την άγνωστη πατρίδα μου τώρα πια ξέρω....πόσα αισθήματα μπορεί να σε πλημμυρίσουν με ένα εισιτήριο στη τσέπη και πυξίδα τη σκέψη...!που υπόσχεται ότι θα βρω την Ιθάκη μου σαν άλλος Οδυσσέας ..αυτό θα είναι ένα φευγάτο ταξίδι !!!   Αφιερωμένο λοιπόν στα χιλιόμετρα... (Ζωής) που έχει κάνει ο καθένας μας σε πράγματα που είτε είναι παρελθόν και θέλουμε να ξαναζήσουμε είτε σε πράγματα που απλά κυνηγάμε και απλά δεν μπορούμε να τα φτάσουμε...  !!




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured