ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Θέλω Να Κοιμηθώ....



Θέλω να κοιμηθώ ένα βράδυ ήρεμη. Θα ήταν ωραία if I was smiling to myself αλλά είπα να μην έχω υπερβολικές απαιτήσεις. Να πάω για ύπνο ήρεμη, γαλήνια. Και να κοιμηθώ non stop ως το πρωί. Και να μην ξυπνήσω κουρασμένη. Να μην ξυπνήσω ερείπιο. Να ξυπνήσω ήρεμη και χαρούμενη όπως όταν πήγα για ύπνο. Χωρίς να βλέπω όνειρα, έντονα, συνεχόμενα. Και χωρίς να με στοιχειώνουν σκέψεις
--------Γίνεται?..I'm tired....So tired--------
Νιώθω κούφια. Λες και δεν μπορώ να νιώσω συναισθήματα. Ούτε καλά ούτε κακά. Είμαι ένα πράγμα... flat..Θέλω να κοιμηθώ για να ξεχάσω. Και όταν ξυπνήσω να είμαι εγώ πάλι....Θέλω να κοιμηθώ ενώ στον ξύπνιο μου είμαι σε λήθαργο...Βγαίνω. Κανονίζω πράγματα με φίλους. Δουλεύω. Αλλά νιώθω τόσο... εκτός. Άδεια 
What the fuck is wrong with me.....
Ι feel dry. Νιώθω ότι έχει ξεραθεί το αίμα στις φλέβες μου, λες κι έχει πήξει. Dry. Στεγνή από συναισθήματα, διάθεση. I used to day dream a lot κι έχω να το κάνω βδομάδες. Λες και μου λείπει η στοιχειώδης έμπνευση to just be.
Στον μεγάλο μου περίπατο, ήμουν μόνη μου αλλά καλά. Κι εδώ, που επέστρεψα σε ό,τι μου είναι γνώριμο και αγαπητό, νιώθω πιο μόνη από ποτέ. Πιο.. εκτός από ποτέ. What the fuck?...Tα χω πάρει με μένα !!!
Και μου λέω ότι φταίει ο Γενάρης. Δεν μου αρέσει η Γενάρης, δεν μου έκατσε ποτέ και νόμισα οτι το 2014 θα ήταν υπέροχο νόμισα  κάνω υπομονή και θα φύγει...τέλος του μήνα θα είναι όλα διαφορετικά όλα θα αλλάξουν ..χώρα Ζωή άνθρωποι ολα 30 Ιανουαρίου ..αργεί ακόμα... Αλλά γαμώτο νιώθω ..e x h a u s t e d.....Ψυχολογικά....Συναισθηματικά...Exhausted.
φιλάκια τα λέμε !!!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured