ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

So [Fucking] What.... S.F.W

Να μαστε πάλι εδώ ..
Με νεφώσεις ξεκινά η εβδομάδα ..
Με βροχές κυρίως και μια μαυρίλα να με πλακώνει έτσι ξεκινά η δική μου εβδομάδα, με ορισμένες καταιγίδες να κάνουν την εμφάνισή τους στη Ζωή μου απο το σαββατοκύριακο  πέφτει η θερμοκρασία μου παγώνω σιγά σιγά  S.F.W(Μ΄αρέσει αυτή η λέξη έχει τσαμπουκά) Λοιπόν έχω παροδικές νεφώσεις και..οκ ναι, εντάξει πονάμε κάποιες στιγμές όλοι,το είπε και το ζούδι μου είναι ο Άρης ανάδρομος στον Αιγόκερο, Ανάθεμα δλδ που ότι να σημαίνει,αυτό καλό δεν μου ακούγεται (Παγιατακη κάνε μια ξήγα κυρα μου σε άπλα ελληνικά για εμάς που δεν ξέρουμε πολλά από πλανήτες οκ?) κλείνω παρένθεση...
Μέσα στα υπόλοιπα που κάνω μέσα στην μέρα για να ξεχαστώ, που λέτε διάβαζα και μια μελέτη που λέει«Αυτή φταίει για όλα κύριε δικαστά!!... ΑΥΤΗ!»
Η οξυτοκινη λένε είναι αυτή που τα κάνει όλα, και τα μεν και τα δε, δηλαδή και τα αρνητικά συναισθήματα και τα θετικά αυτή η λέξη γλωσσοδέτης ....Αυτή η άτιμη ορμόνη είναι υπεύθυνη για τα δεινά και μας ταλαιπωρεί... Μάθετε τι λένε οι ειδικοί .. Οξυτοκίνη: Το μυστικό της τέλειας σχέσης;Δώστε τους οξυτοκίνη για να σας είναι πιστοί..Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, ένα ρινικό σπρέι με την ορμόνη μπορεί να μετατρέψει κάθε αρσενικό σε σούπερ ήρωα στο κρεβάτι.
Η οξυτοκίνη αναστρέφει την οστεοπενία και την αύξηση του βάρους - και ξυπνά το μητρικό φίλτρο...αυτή λοιπόν φταίει για όλα..Αν σας λέει ψέματα ο σύντροφος σας και σας νομίζει χαπατo και εσείς θέλετε να τα κάνετε όλα πουτάνα όπως η pink..Oχι βρε κουτά δεν φταίει αυτός η οξυτοκίνη του φταίει...
Γι αυτό φίλες μου  προτείνω για τις μέρες που ο καιρός είναι μουντός στη ψυχή μας και βρέχει μέσα μας να βγούμε έξω να χορέψουμε στη βροχή !!!!!
Να μάθετε να χορεύεται στην βροχή... γιατί σας εξαγνίζει από τα αµαρτήµατα τον θυμό η βροχή γονιµοποιεί την Γη ξεπλένει τις αδυναμίες μας που τις αφήσαμε να μας εξουσιάσουν  πρέπει να τις αποβάλλουμε...Πέτατε την ομπρέλα και έλατε να χορέψουμε γυμνοί στην βροχή....Η βροχή με μαγεύει. !!!!!
Η μουσική της με πάει σ' άλλους κόσμους. Χάνομαι στον ήχο και την θέα τ' ουρανού να καθαρίζει την βρωμιά του κόσμου μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια ζωντανεύουν όταν δίχως να το σκεφτώ έβγαινα και έτρεχα και πηδούσα με δύναμη μέσα στις λιμνούλες…στα ρυάκια που γέμιζαν τα ακροδρόμια… διώχνοντας μακριά τις έγνοιες και τις στενοχώριες.
και μετά ....Αχ μετά Πάντα βγαίνει το ουράνιο τόξο..και βγαίνει ο ήλιος σε ζεσταίνει και έτσι ξαφνικά ανεβαίνει η θερμοκρασία μέσα σου και εξαφανίζεται ως δια μαγείας το κρύο και η παγωνιά απλά θέλει χρόνο ...όχι δεν μιλάω για τον καιρό όπως καταλάβατε το αφήνω για τον Αρναουτογλου είναι πιο ειδικός άλλωστε από μένα εγώ θα μιλήσω για αυτές τις στιγμές  που παγώνει ο χρόνος κι η καρδιά σταματάει.. το μυαλό  μένει ακίνητο και αισθάνεσαι πως αιωρείσαι. Σαν να 'σαι ακίνητη στο βυθό της θάλασσας,  τα πάντα κινούνται σε αργή κίνηση και όσο τρομακτικά, σημαντικά ή επικίνδυνα και να φαίνονται όλα γύρω σου,εσύ συνεχίζεις να αισθάνεσαι ανυπέρβλητη μες την ακινησία σου...και κλείνοντας αναρωτηθείτε.. 
S.F.W..So [Fucking] What....
P!nk - So What

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured