ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

WELCOME BACK - to "Kato Partali" στο Χωριό μου!!



Επιστροφή στο κάτω παρτάλι δλδ το χωριό μου και ναι η Άνοιξη εδώ είναι παντού, μοσχοβολάνε οι ανθισμένες πορτοκαλιές στους δρόμους η ματιά πλανιέται και ξεκουράζεται στο πράσινο και στα χρώματα που είναι σκόρπια όλο ζωντάνια και κάνω ,Ανακωχή από την πόλη για λίγο,να ζήσω λίγες στιγμές με τη γαλήνη της ανοιξιάτικης φύσης!..Χαλαρωμένη απο τα χρώματα και αρώματα περπατώντας στο δρόμο του χωριού μου τσουπ εμφανίζεται η κυρα τάδε..και αρχίζει τις προσωπικές ερωτήσεις για τα κονγκα (γιατί για όλο το χωριό ήμουν στα κονγκα) και εγώ αποχαυνωμένη ακούω από μακριά ερωτήσεις απλά βλέπω στόματα να ανοιγοκλείνουν και χαμογελώ την κοιτάω χωρίς να την βλέπω και Οι σκέψεις μου κάνουν επανάσταση και χάνονται μέσα στα αρώματα των λουλουδιών είμαι σίγουρη έχει πει στο μισό χωριό ότι χάζεψα εκεί που πήγα το άλλο μισό θα ενημερωθεί αύριο δεν προλάβαινε .. και εκεί που με άφησε να φύγω γιατί βαρέθηκε να με ανακρίνει και εγώ να χαζεύω..ουφ επιτέλους φεύγει αλλά δεν ήταν η μέρα μου μάλλον πέφτω πάνω στην Κ.Τασία. Πάντοτε πρόσχαρη και διαχυτική, δεν υπάρχει περίπτωση να ξεμείνεις από ευχάριστη συζήτηση μαζί της θες δεν θες θα μάθεις όλα τα νέα!!!!....Δες Εδώ τι εννοώ...
WELCOME BACK - to Kato Partali σκεφτομαι...Χωρίς τον Τσιμιτσέλη, τον Χαλκιά και την Σταυρόπουλου αλλά με  κυρίες σαν την…. Μοσχούλα, την Παναγιώταινα και την Λάμπραινα !!!που θέλουν να σου φέρουν φρέσκα αυγά να φας λαχανικά απο τον κήπο τους με το αζημίωτο φυσικά δεν ζητάν πολλά μόνο να τους δώσεις τροφή λίγο από τη Ζωή σου να έχουν να λένε να πάρουν δουλειά για το σπίτι δω στους ίντριγκες και παρ τους τη Ζωή και έπεσα σε ένα κλίμα ετοιμοπόλεμο για τις Προεδρικές εκλογές που έρχονται και γέμισαν τα καφενεία απο γκορτσους και μαυρογιαλουρους με πολλά όνειρα και τσιπουράκια «καβάτζα»ολη η αγροτιά και τα  κομματικό..παραταξιακά “ ζυμώματα “ δίνουν  και ..παίρνουν η χαρά του καφετζή τα κεράσματα πάνε σύννεφο !!!
Υποσχέσεις και θα θα θα είναι στο προσκήνιο για ένα ψήφο που όμως δεν φτάνει για να καλλιεργηθούν τα χωράφια, να συντηρηθούν τα γεωργικά μηχανήματα και να γίνουν επενδύσεις, ούτε για να βγάλει η κότα δίκροκα αυγά, να μάσει ο αγρότης ξύλα ή να ταΐσει εγγόνια και παιδιά! Μπορεί ένα κοτέτσι και ένας μικρός μπαχτσές να λύνει το πρόβλημα της πείνας, ωστόσο τα κινητά, τα αυτοκίνητα, τα ρεύματα και όλες οι υπόλοιπες σύγχρονες ανάγκες των πολιτών δεν ικανοποιούνται ούτε με τον καθαρό αέρα,ούτε με τα προεκλογικά θα θα θα..Η ζωή στο χωριό είναι κάπως διαφορετική από τα τηλεοπτικά πλατό...και χαμογελώ κάθε φορά που γυρίζω στα πάτρια εδάφη και βλέπω αληθινούς πρωταγωνιστές στο χωριό μου σαν το .... Κάτω Παρτάλι!
Όλα αυτά πλέον δεν με αγγίζουν απλά ευγνωμονώ που υπάρχει αυτός ο τόπος στη Ζωή μου και με ισορροπεί χαμογελώ σε μια ανεμώνη θαυμάζω την ντελικάτη ομορφιά της που με πείσμα αντιστέκεται στον αγέρα στις όμορφες επιβλητικές μαργαρίτες στις πασχαλιές που κρέμονται στις φράχτες φορτωμένες μυρωδιές και σκορπάνε απλόχερα την ευωδιά τους και εγώ κάνω όνειρα για όλα αυτά που επιθυμώ και που δεν με νοιάζει αν θαρθούν φτάνει που ζω το σήμερα! το τώρα!....Πόσο τυχερή νιώθω που μπορώ να αφαιθώ στην ομορφιά των στιγμών...Θέλω να ξεκουραστώ... Να ηρεμήσω ... Να σκεφτώ... Μπορεί για λίγο...Μπορεί για περισσότερο...Μπορεί για πάντα..στο δικό μου Κάτω Παρτάλι !!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured