ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Μου λείπει η Στανίση από τα Jumbo4ever

Με αφορμή την πασχαλινή διαφήμιση στα jumbo έτσι πατροπαράδοτα όπως κάθε χρόνο είπα να ασχοληθώ και φέτος να πω τη γνώμη μου …Φαίνεται ότι η κρίση βάρεσε και τα jumbo ..Ω Ναι… που είναι η Στανίση με το μακρύ κόκκινο φόρεμα που είναι η γκλάμουρια να σέρνεται στο γκαζόν που είναι η νονά φορτωμένη τσάντες με δώρα στα βαφτιστήρια της τι.. είναι αυτό το βουκολικό σούρεαλ αλμοδοβαρικό οικολογικό θα τολμούσα να πω...θέαμα που αντικρίζουμε φέτος ..Νομίζω ότι το jumbo μας εκδικείται …Δεν σας άρεσε η Στανίση πέρυσι ΕΕ..? Πάρτε τη φετινή διαφήμιση που είναι η εκδίκηση του Jumbo να στρώσετε!!!! . Να δείτε που γίνεται διαγωνισμός από τους διαφημιστές  εκεί στα jumbo ποιος θα σκεφτεί τη μεγαλύτερη μαλακία για διαφήμιση και φέτος σκέφτηκαν να φτιάξουν ένα μικρό έπος ..με τίτλο Σφάξτε, σφάξτε Ναου (tach me now) Όχι ρε φίλε δε μου φταίει η προβατίνα για να την σφάξω. Τον δημιουργό όμως της διαφήμισης άνετα τον έσφαζα!! Αν ήμουν πρόβατο θα έκανα μήνυση στα Jumbo κάθε χρόνο ξεπερνούν τον εαυτό τους. Και άντε Το ζωντανό θα ζήσει. ..εμείς πάλι όχι έως το Πάσχα με τις διαφημίσεις τους να μας κάνουν πλύση εγκέφαλου συνεχεία και να μην πιάσω στο στόμα μου και την αποκριάτικη διαφήμιση ... ΠΑΡΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ...!!!
Όχι σαν άτομο δεν είμαι καθόλου πουριτανή μάλιστα γουστάρω και λίγο χούμο με υπονοούμενα αλλά να έχει ένα μέτρο, να είναι η κατάλληλη στιγμή, και το κατάλληλο κοινό κλπ. Και σε αυτή τη περίπτωση το κοινό είναι παιδιά και μεγαλώνουν με σεξιστικά υπονοούμενα «Πάρε μου μια ..δεν είναι Αμαρτία»και ρωτάει το μωρό πάρε μου μια..δεν είναι αμαρτία τη σημαίνει μαμά ?
και που πάει το μυαλό της μαμάς στη στολή..?οχιιιιιι στην πίπα (οχι της ειρήνης)
Βέβαια παραπέμπει στον γνωστό λαϊκό, πολύ επιτυχημένο τραγουδιστή Τάσο Μπουγά. Και επειδή δεν ξέρω πόση κουλτούρα και υποκουλτούρα παίζει και δεν σας κατηγορώ και εγώ πρόσφατα τον έμαθα τον κύριο, ο κ.Μπουγά που λέτε είναι μεγάλος και τρανός τραγουδιστής λενε ο οποίος τραγούδησε την ανεπανάληπτη επιτυχία πάρε μου ΜΙΑ ΠΙ(Π)ΠΑ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ.
Το συνειρμό της πίπας με το τσιγάρο δεν τον έπιασα ,.Anyway όλα έχουν τα όρια τους…και να μην θυσιάζονται όλα στο βωμό ..για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 7.039.613,98..των jumbo και όλοι αυτή η σαβούρα που παίζει στη Ζωή μας .. είναι ίσως γιατί η ψυχοσύνθεση του νεοέλληνα τώρα πια δέχεται πιο ευχάριστα πλέον την αρνητική παρά τη θετική διαφήμιση...Αφού στο τέλος όλοι θα πάμε στα τζάμπα να ψωνίσουμε τι μας πειράζει η διαφήμιση ??
Εκεί ποντάρουν οι μαρκετιστες του εκάστοτε jumbo !!!   
 «Ε, ρε JUMBO που μας χρειάζεται»



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured