ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ωραίο πράγμα η Αναισθησία !!


Η πολλή σκέψη τρώει τον αφέντη... Αλλά στα λόγια μπορούμε να είμαστε τέλειοι. Έχω και εγώ ένα μιαλουδάκι που συνεχίζει να σκέφτεται , Που την βρίσκει την ώρα να σκεφτεί εδώ στο κακό χαμό που γίνεται απορώ! Θέλω να οργανωθώ νοιώθω κουρασμένη.. Παράλληλα βαριέμαι. Βαριέμαι από την κούραση της σκέψης και βαριέμαι γενικά... Νιώθω αυτόν τον διακαή πόθο να κοιμάμαι από τις 8 το βράδυ αλλά δεν γίνεται , θα υπερφορτωθεί το σύστημα εγκεφάλου, και έχω καλύτερα πράγματα να σκεφτώ όπως ο Ιούνιος που έρχεται Τώρα το θέμα είναι δεν έχω βρει ακόμη τις χρυσές τομές... Δηλαδή ο ύπνος είναι ένα θέμα, δεν κοιμάμαι τις σωστές ώρες ή δεν κοιμάμαι αρκετές ώρα και κάπου κάπου, χάνω... λάδια! Κάτι τα τα ρακιά και τα ξενύχτια ..έχουν κλείσει τα καλύτερα τα σπίτια .. Γμτ.. την κοινωνική μου ζωή, μέσα.. Έχω κουραστεί οκ  αλλά δεν μασάμε, τι να λέμε τώρα... Ζόρια ξε-ζόρια δεν μασάμε. Με λες και τρελή! Με άνεση κιόλας, δεν θα προσβληθώ! ..Σιγά, δεν θα ταραχτώ τώρα (και) για αυτό! ..Το να είσαι αναίσθητος βοηθα και το ότι ελέγχω το delete είναι ευλογία θεού για μένα για τους άλλους είναι κατάρα Who Cares . Δεν μου έφταναν τα δικά μου Ήθελα και να φροντίζω το γατί της γειτονιάς που μας συνήθισε και έρχεται στο μαγαζί .. Αλλά τα ζώα, τα κατοικίδια, είναι ευθύνη, να λέμε και του στραβού το δίκαιο, δεν θα έπαιρνα ποτέ ζωντανό για το Image μου. ...Αυτός ο γάτος μάλλον έχει ψυχολογικά, άσπρο τον αφήνω και έρχεται πίσω Δαλματίας! Πραγματικά αψυχολόγητος...κάπου διάβασα τα ζώα μοιάζουν στα αφεντικά τους .λες ???.. Α, γεια σου! Τι σου λίγα τόση ώρα; Για την Αναισθησία ..Παράκρουση! Κάτι έχει καεί στο μαμουδάκι μου δεν εξηγείται αλοιως ..Ναι μεγάλο πράγμα η αναισθησία όταν κατεβάσω ρολά στη γκρίνια στην κακεντρέχεια στη ζήλεια στο φθόνο ακούω μια βουή μόνο και στόματα να ανοιγοκλείνουν σαν καρικατούρες από Μίκυ μαους δεν με αφορούν εκείνη τη στιγμή σκέφτομαι το μπλε, της θάλασσας το πράσινο του βουνού, μυρίζω λουλούδια, και φαγητά στις γειτονιές το μόνο που ακούω είναι η αναπνοή μου,..ντουπ ντουπ ντουπ ..και σκέφτομαι ..Η ζωή είναι απλή. Είναι όμορφη. Είναι μόνο μία….Μην ζηλεύεται βρε κουτά την αναισθησία μου εύκολο είναι υιοθετήσετε το και σεις και θα με θυμηθείτε ….It:s so simple...



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured