ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Καλημέρα Κερνάω καφεδάκι....

Καλημέρα καλημέρα με μια κούπα αχνιστό καφέ .Σηκώθηκα σήμερα και βγήκα στο μπαλκόνι. Έτσι. Για να ψάξω εκείνον τον ήλιο που μου υποσχέθηκε η Άνοιξη. Αλλά δεν ήταν σήμερα εκεί. Γκρίζο πρωινό.Ναι είναι απο αυτές τις μέρες μου λέω οτι μου ανήκει. Ν' αφουγκραστω  Ν' αφαιθώ Ν' αγναντεψω Να ταξιδέψω έστω και νοερά. Και κάπως έτσι, να ξεκινήσω τη μέρα μου..
Τα πρωινά είναι η καλύτερη μου ώρα και ξεκινώ τη μέρα μου με καφέ..Η σχέση μου με τον καφέ είναι μία σχέση πολύχρονη και απόλυτα αρμονική...Λατρεύω όλα τα είδη του καφέ και γενικά την ιεροτελεστία του μέχρι να σερβιριστεί στη κούπα μου...Μου φαίνεται απόλυτα μαγικό το πως δένουν ο καφές με τη ζάχαρη και δημιουργούν το τονωτικό αυτό ρόφημα....αλλά πέρα από όλα αυτά για μένα ο καφές σημαίνει πολύ περισσότερα πράγματα....Έχεις κλείσει ποτέ τα όνειρα σου μέσα σε μια ζεστή κούπα με καφέ ή τσάι ή σοκολάτα; Σε έχει παρηγορήσει ποτέ μια ζεστή κούπα, πως όλα θα είναι καλύτερα, αρκεί να μην κρυώνεις;
Όπου τυλίγεις τα χέρια σου γύρω από το ζεστό φλιτζάνι και -θες το άρωμα, θες η ζέστη, θες που θες να κρατηθείς από κάπου- όλο αυτό γίνεται ένα καράβι που σε ανεβάζει στην πλώρη του και σε ξανοίγει στο πέλαγο. Κι αφού, δικιά σου είναι η φαντασία κι ο,τι θες την κάνεις, αν θες γίνεται κι αεροπλάνο και σε παίρνει σε μέρη μακρινά, εκεί που λησμονάς το τώρα σου.
Η πιο ωραία αίσθηση είναι να μοσχοβολά ο ελληνικός καφές απόγευμα και να 
στρίβω τσιγάρο κοιτάζοντας τα σύννεφα και το άρωμα να σου γαργαλά τη μύτη 
και να ξυπνά μνήμες από την παιδική σου ηλικία κουλουράκια στο τραπέζι και
βουτήματα απο τα χεράκια της μαμάς μαγικό !!!Θέλω σήμερα να κεράσω ένα καφεδάκι τους καλούς και άγνωστους φίλους μου ειλικρινά εσείς οι άγνωστοι είστε οι φίλοι μου…πιστέψτε με πως με γνωρίζετε πολύ καλύτερα από τους ανθρώπους που με περιτρυγιζουν καθημερινά....κερνάω λοιπόν..... καφεδάκι, κουλουράκια κι όνειρα!
Καλημέραααα με πολλά χαμόγελα και όμορφο Σάββατο Κύριακο να έχετε !!!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured