ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Γιατρέ Γιατί δε βλέπω όνειρα;..θα ζήσω?

Τώρα τελευταία αναρωτιέμαι Γιατί δε βλέπω όνειρα;και το συζητούσα με μια φίλη και επιμένει ότι στην πραγματικότητα δε συμβαίνει κάτι τέτοιο. Βλέπεις και παραβλέπεις (λέει). Απλώς δε θυμάσαι, καθώς πρόκειται για όνειρα που απορρίπτονται στη λογοκρισία της μνήμης, η οποία είναι προφανώς τόσο ισχυρή που μπορεί να αφανίσει κάθε ίχνος τους...τα "διαγράφω"dellete και μου πρότεινε να βάλω ξυπνητήρι στις 3 πμ Να έχω πάντα δίπλα μου στο κομοδίνο ένα μολύβι και ένα μπλοκάκι και Όταν ξυπνήσω να σημειώσω αμέσως ότι θυμάμαι από ότι είδα στον ύπνο μου...σοβαρά τώρα...δεν πάει καλά τη πιθανότητα εγκεφαλικής βλάβης την εξέτασες φιλενάδα «Έλα μωρέ, και τι έγινε; Σιγά το πράγμα! αν δεν βλέπω όνειρα καλύτερα..λέει είμαι αναίσθητη και στη κοσμάρα μου σας έδωσα μερικά παραδείγματα πως σκέφτομαι επι του θέματος να καταλάβετε,και αν καταλάβατε πείτε μου και μένα να καταλάβω τι ακριβώς είμαι...anyway
Επομένως το πραγματικό ερώτημα είναι: Γιατί δε θυμάμαι τα όνειρά μου;και θέλω να πιστεύω Προφανώς, είμαι απόλυτα ευτυχισμένη με την πραγματικότητα της Ζωής μου ώστε δεν έχω ανεκπλήρωτες επιθυμίες που φωλιάζουν στο υποσυνείδητο μου ίσως γιατί η προσοχή μου στρέφεται στην ξύπνια ζωή σε τέτοιο βαθμό, που η ονειρική ζωή να μένει πίσω. Κι αυτό είναι καλό σημάδι. Γιατί δεν είναι η πραγματική ζωή στα όνειρα. Τα όνειρα είναι στη ζωή...τώρα αν κάποιοι με ζηλεύουν γι αυτό “ιδού η ρόδος, ιδού και το πήδημα”
..Κάντο και ΄συ αν μπορείς γι αυτό και εγώ αποφάσισα ότι ακόμα και η ονειρική
μνήμη χρειάζεται άδεια για διακοπές. Και τις την έδωσα η την πήρε
αυτεπάγγελτα γιατί σου λέει αυτή είναι αναίσθητη ας πάω αλλού να παίξω τα όνειρα μου γι αυτό και γω τώρα ξύπνησα τι να κάνω ?μου αρέσει ο ύπνος | ΥΓΕΙΑ & ΕΥ ΖΗΝ |άντε καλημέρα φίλοι μου ....




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured