ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Οχι στην ομοφοβία..και οι Gay έχουν ψυχή !!

 Με αφορμή τον ημιτελικό της Eurovision Κοίταζα την αυστριακή τραγουδίστρια τη γενειοφόρο Conchita Wurst.αφηρημένη, με σκέψεις όπως είναι ένας εγκλωβισμένος άντρας η είναι μια ντελικάτη γυναίκα τι είναι αυτό που βλέπω τώρα ότι θέλει ας είναι δικαιωμάτου/της επιλογή του/της αν είναι άντρας ή γυναίκα».εκείνο που θέλω να σχολιάσω εδώ είναι η διαφορετικότητα Η προκατάληψη και ο ρατσισμός ακόμα και Σήμερα, η διαφορετικότητα προκαλεί, αναστατώνει και διαταράσσει τις κατεστημένες ισορροπίες,του παγκόσμιου χωριού μας.τι είναι ο κόσμος τώρα πια μια σταλιά .και απο τέτοια συναισθήματα μισαλλοδοξίας ή φόβο στο διαφορετικό. διακατέχονται συνήθως οι άνθρωποι που έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση Παρατηρείται ότι οι άνθρωποι μερικές φορές χρησιμοποιούν τις προκαταλήψεις και τις διακρίσεις έναντι άλλων για να ενισχύσουν τη δική τους αυτοεκτίμηση...είναι ένα θέμα που κάνει ΤΖΙΖΖΖ!!!! δυστυχώς Η Ελλάδα είναι μια από τις πιο ομοφοβικές χώρες στην Ευρώπη σίγουρα είμαστε πολύ πίσω και σίγουρα κάποιοι διαβάζοντας αυτό το το άρθρο θα με κρίνεται αρνητικά αλλά δεν με νοιάζει Εγώ δηλώνω ευθέως και χωρίς παρεκτροπές οτι είμαι υπέρ του συμφώνου συμβίωσης των ομοφυλόφιλων. διότι αναγνωρίζω το δικαίωμα του καθενός στην προσωπική επιλογή όσο όμως αυτή δεν καταπατά τα δικαιώματα των άλλων. Αυτό σημαίνει Ελευθερία..γιατί Και οι γκέι έχουν ψυχή,Όπως και οι μαύροι έχουν ψυχή, Μη σου πω και οι λαθρομετανάστες έχουν ψυχή...Δικαίωμα στην προσωπική επιλογή ναι,δεν κάνω προώθηση της ομοφυλοφιλίας ΟΧΙ λεω ΟΧΙ στην ισοπέδωση του θεσμού της οικογένειας, οχι στα σχέδια της Νεας Τάξης (ή μάλλον αταξία) Πραγμάτων..Στόχος μου πάντα ήταν και θα συνεχίσει να είναι να προασπίζομαι το δικαιώματα των δημοκρατικών θεσμών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε οποιαδήποτε μορφή πολεμήστε για το σωστό και όχι για το οπισθοδρομικό και το στενόμυαλο είμαστε στη χώρα που γέννησε τη δημοκρατία και ήρθε η Αυστρία να μας σερβίρει στη μεγάλη ευρωπαϊκή κοινωνία που ζούμε να μας καθηλώσει στους καναπέδες και να παρακολουθούμε  με πίτσες και μπύρες τη Eurovision, και μας  σερβίρει ωραία το μήνυμα Οχι στην ομοφοβια..και οι Gay έχουν ψυχή !!Τελικά, μου φαίνεται, ότι η Eurovision με το κιτσό-μπαρόκ ντεκόρ της, είναι ένας ζωντανός διαγωνισμός  που μπαίνει στα βαθιά ταμπού της ευρωπαϊκής κοινωνίας, τα τραντάζει και τα αποδραματοποιεί. Σαν να βλέπω διαφορετικά τη Eurovision από σήμερα...Δεν θέλω να επιχειρηματολογήσω άλλο για ένα θέμα το οποίο μου φαίνεται αυτονόητο.Είμαι ετεροφυλόφιλη και σαν μητέρα.. Αν ο γιος μου ή η κόρη μου μου πει ότι είναι γκέι, το πρώτο πράγμα που θα τον/τη ρωτήσω θα είναι: “Και λοιπόν;”  Εσείς?? 


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured