ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΆΝΕΜΟΣ “sea and sun”

Ζούμε μεγάλες στιγμές εδώ στο νησί, έχει άπνοια δεν κουνιέται φύλλο η χαρά του τουρίστα έσκασαν μύτη οι πρώτοι Τριγυρίζουν τώρα παντού να ξεμυτίζουν σαν τα σαλιγκάρια μετά τη βροχή...όλοι έχουν το χρώμα της γαρίδας και .. Oh lovely weather... Absolutely beautiful island...και εγώ χαμογελάω και συμφωνώ ... και που να ήταν εδώ την προηγούμενη εβδομάδα που είχαμε 6-7 bοffοr έχω ξεμπαζώσει όλο το πόρτο από την άμμο δεν αφήνουμε τέτοια μελανά σημεία να μας χαλάσουν το τώρα ο καιρός είναι τέλειος και είμαι στην αγαπημένη μου γωνιά με το fredo μου να χαζεύω την θάλασσα σαν να μην πέρασε μια μέρα απο περυσι με lounge μουσική χαλαρά είναι όμορφο να λες καλημέρα σε αγνώστους που χαμογελάνε με το κεφάλι ψηλά και μαζεύουν ήλιο για να πάρουν μαζί τους και χαίρονται σαν μικρά παιδιά τις διακοπές τους έχουν μια αύρα χαλαρή παιχνιδιάρικη και λίγο από Ροβινσώνα να ανακαλύψουν το νησί τους ανθρώπους και ότι καινούριο και διαφορετικό προλάβουν να ζήσουν σε 10 μέρες που έχουν αποδράσει από την πραγματική τους ζωή ..The life it’s SO simple!! 
Η κίνηση εδώ στο νησί είναι λιγοστοί έως ανύπαρκτοι είναι αρχή σαιζόν και οι τουρίστες περαστικοί και σπάνιοι δεν έχω παράπονο αν είναι 10τουριστες τώρα σε όλο το νησί οι 8 θα περάσουν από δω με την μυρωδιά μας πιάνουν μάλλον δεν παλεύεται αλλιώς μόνη στη φύση αισθάνομαι σαν τον τομ χανκς στο ναυαγό αν μου πέσει τουρίστας στα χεριά την πάτησε τον τρελαίνω στο μπλα μπλα επιτέλους άνθρωπος να μιλήσω μαθαίνω τα προσωπικά τους τις πολιτικές τους πεποιθήσεις τα οικογενειακά τους γινόμαστε όλοι μια οικογένεια ο τελευταίος που την πλήρωσε ήταν ο Andrew έκατσε για ένα καφέ και μετά από δυο ώρες θυμήθηκε γιατί ήρθε ...Anna i want to go swimming …No It's too cold The Water It's better to stay here,!!! έπαθε ένα πολιτισμικό σοκ προς στιγμή ο Andrew από την ευγένεια μου αλλά έβαλε τα γέλια μετά ήπιαμε και δυο shot drink ρακιά και ίσιωσε τα ξέχασε όλα και έφυγε το βράδυ …Κάπως έτσι θα σπρώξω το Μάιο και το μισό Ιούνιο μετά τρέχουμε !!!!!Greek Hospitality το λέω εγώ εσείς  θα το κρίνεται από απλούς ανθρώπους. Όταν δηλαδή πηγαίνεις σε έναν άγνωστο τόπο, βλέπεις πως ο κάθε απλός άνθρωπος, είναι πρόθυμος να σε βοηθήσει, να σου λύσει μια απορία κλπ κλπ πιστεύω πως συντελώ εν μέρει στο ότι  η ελληνική φιλοξενία δεν είναι μύθος, αλλά πραγματικότητα!



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured