ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Una Faccia Una Razza?

Κάθε blogger που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να έχει μερικές "πικάντικες" ιστορίες να διηγηθεί Το λοιπόν, σήμερα είχα -επιτέλους- έμπνευση και εκεί που έπινα το δεύτερο καφέ να ανοίξει το μάτι μου τα πρωινά δαγκώνω δεν το χω ...
Εκεί που κάθομαι βλέπω λοξώς δεξιά τον Ιταλό να καπνίζει το ηλεκτρονικό του τσιγάρο. Τάχα μου προσπαθεί να το κόψει...Με βλέπει λοιπόν να έχω αποκτήσει το μάτι του τρελού και Έρχεται λοιπόν ο κύριος και μου αρχίζει κάτι αρλούμπες για το πώς έκοψε το τσιγάρο  και πώς σε 2 λεπτά θα με κάνει να το κόψω κι εγώ ..Αρχίδια αγαπητοί μου ....
Αν ήταν πρόβλημα που επιλυόταν σε 2 λεπτά θα το είχα κόψει απο μόνη μου....
Αποφάσισα να μην τον "ευνουχίσω" και του επέτρεψα να παίξει τον άνθρωπο των σπηλαίων για λίγο. Ενδιάμεσα, να ρωτάει πράγματα για τη ζωή μου για την Ελλάδα  και εγώ να απαντώ με όσο το δυνατό λιγότερες λεπτομέρειες δεν το χω τα πρωινά τα νεύρα μου τσίτα ..Τελείωνε άνθρωπε  μου, έχουμε και δουλειές....
Εκείνος όμως επέμενε να μάθει διάφορα.
Σε κάποια φάση εντοπίζω 2 ζευγάρια μάτια να παρακολουθούν από απέναντι.
Μια Ελληνίδα και μια Ιταλίδα παρακολουθούσαν τα τεκταινόμενα.
Η Ελληνίδα άφησε ανοιχτά να εννοηθεί  ότι ενδιαφέρεται για τον τύπο, ασχέτως αν αυτός έχει η είχε δεσμό πίσω στην πατρίδα του η οχι και δεν με νοιάζει αυτός στην κοσμάρα του να το παίζει γκουρού ..Η άλλη Ιταλίδα υποψιάζομαι ότι απλά παρακολουθούσε από "κοινωνικό" ενδιαφέρον ίσως κατάλαβε τη ράτσα του κυρίου και είδε ο γύφτος τη γενιά του και αγαλλίασε η καρδιά του που λέμε και στο Ελλαντα Όπως και να'χει, αφού ολοκλήρωσε τη διάλεξη και εγώ κουνούσα με κόπο το κεφάλι  και τον ευχαρίστησα κι ένοιωσε άντρας επέστρεψε στη θέση του και κατέφθασαν οι δυο κοκόνες, ήθελαν να μάθουν τι μου έλεγε ο συμπατριώτης της ιταλίδας...εξήγησα εν συντομία πόσο βοηθά το ηλεκτρονικό τσιγάρο να κόψεις το κάπνισμα ..σκασίλα μου εμένα  απλά ήθελα να φύγουν να μην με ζαλίζουν ..Η άλλη όμως η Ελληνίδα  μπάστακας...ήρθε να μάθει απο μένα τι μου έλεγε και με λεπτομέρειες ..Εγώ εν τω μεταξύ να έχω να κάνω και δουλειά, εκτός από το να νταντέψω την άλλη."Καλά, αφού τα ζητάει κι εσένα ο οργανισμός σου, γιατί δεν πας να του την πέσεις ξεκάθαρα και μου κλαίγεσαι εμένα";Ο τύπος είναι Player, δεν το βλέπεις κυρά μου; Δεν αξίζει να ασχοληθείς με την πάρτη του.Περιττό να πω ότι άναψα δυο δυο τα τσιγάρα για να του τη σπάσω εντελώς του τύπου φρίκαρε μάζεψε τις γυναίκες του τα εύκολα θύματά και εξαφανίστηκε να το παίξει άντρας"Me Tarzan, you Jane,OMG Wtf?!?!?!?! ..Arrivederci, Roma !!!Γι'αυτό σου λέω, απόφυγε την πολλή Μεσόγειο γιατί το αίμα μας βράζει....Una Faccia Una Razza...?

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured