ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Εθνική Ελλάδος Γεια σου !!!


Σήμερα θα κάνω κάτι που δεν το συνηθίζω θα δω ποδόσφαιρο είναι κάτι έξω απο τα νερά μου αλλά με αναγκάζουν θελω δε θελω Ποτέ δεν κατάλαβα the whole point of the game Δηλαδή "Απόψε το βράδυ θα δούμε 22 δισεκατομμυριούχος να κυνηγάνε μία μπάλα" Το θεωρώ ανούσιο και βαρετό!αλλά μου αρέσουνοι...ποδοσφαιριστές!  Οκ ασπάζομαι αυτή τη λογική Το ποδόσφαιρο είναι ανδρικό σπορ και τους αρέσει νομίζω γιατί δεν χρειάζεται να σκέφτονται πολύ...οκ θα πάρω και γω μια μπύρα αν και δεν μ΄αρέσει ..όπως κάνουν ολοι και θα παρακολουθήσω την ομαδάρα ελλαδαρα ολε θα φωνάζω θα χτυπιέμαι να εμψυχώσω τους παίχτες να εκτονωθώ χάζεψα και το προηγούμενο παιχνίδι με την ακτή ελεφαντοστού πολλή μαυρίλα τους ξεχώριζα απο τα χρώματα ποιοι ήταν οι δικοί μας απόψε θα είναι μελαψοί κάτι απο μεξικανόι Ινδιάνοι και Αμερικάνοι ενα μείγμα και δεν τολμάω να ρωτήσω σχόλια δεν μπορώ να κάνω γιατί μπορεί να κάνω άκυρες ερωτήσεις/επισημάνσεις/ανακαλύψεις/σχόλια και με κράζουν έχω απορίες η γυναίκα ο τερματοφύλακας φοράει γάντια λες και θα βγάλει το ψητό απο το φούρνο γιατί Ακόμη δεν έχω καταλάβει, τι ακριβώς σημαίνει χαφ δεν έχω ιδέα τι είναι το "οφσάϊντ"βαριέμαι όταν δεν μπαίνει γκολ,και απλά πηγαινοέρχονται πάνω κάτω ιδρωμένοι και το χειρότερο μου είναι όταν φτύνουν μέσα στο γήπεδο anyway "έκαστος στο είδος του και ο άντρας στο ποδόσφαιρο"!Όλη η Ελλάδα στο πλευρό της Εθνικής απόψε στις 11! ακόμα και γω Καλή Επιτυχία, Ελλαδάραααα».


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured