ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Αρνούμαι

Σήμερα με εχει πιάσει μια Άρνηση για ολα τις δουλείες μου τον κόσμο όλο που με περιβάλει αρνούμαι να με χειρίζονται όπως βολεύει τον καθένα αρνούμαι να χαρίζομαι στα πρέπει και στα θέλω του καθένα Αρνούμαι να αισθάνομαι τύψεις για πράγματα και καταστάσεις που ξέφυγαν από τον έλεγχο μου πάντα φταίνε δυο Άρνουμε να δεχτώ και να εγκλωβιστώ στον πόθο και τα μπερδεμένα πάθη τις έμμονες που ο καθένας κουβαλά δεν θέλω να γίνω η ριμπάουντ φάση,κανενός Αρνούμαι να είμαι το -ψυχολογικό τραυμαπλάστ, παλιών πληγών που δεν έχουν ακόμα επουλωθεί.. αρνούμαι σε ότι και να ναι αυτό Έρωτας, αγάπη ή εμμονή; Ο έρωτας είναι τυφλός. Το πάθος μας βγάζει τα μάτια και μας ξεγράφει τη λογική. Η εμμονή μας αποτελειώνει; Και Αρνούμαι να καταλήγω μπερδεμένη απογοητευμένη, ή ακόμα και προδομένη... . Μπορεί να μην υπάρχει ctrl+alt+del στα συναισθήματα, αλλά έχεις τη δύναμη να βάλεις τα απωθημένα στη θέση τους: στο παρελθόν και να πατήσεις το κουμπάκι?? Απλά με ενα ctrl+alt+del Αρνούμαι να είμαι αρεστή σε όλους αδιαφορώ και δεν το επιδιώκω.«Είμαι αληθινή και δεν κρύβομαι» Αρνούμαι να καταπιέζομαι να μου λενε ΜΗ και να θέλω πράγματα και ανθρώπους στη ζωη μου και να μην τα εχω .. Αρνούμαι να είμαι πιόνι να συμβιβαστώ με κάτι πιο λίγο από τα όνειρά μου.και Στήνω πιόνια, σε δύο πλευρές και τα κουνώ και από τις δύο εγώ.και είμαι Πάντα γελαστή (ίσως ΚΑΙ γελασμένη) Αυτά για σήμερα γιατί και εγώ τελικά δεν έχω όρεξη...Σας αφήνω να συνεχίσετε εσείς.. .


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured