ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ξεκόλλα. Η ζωή δεν σε περιμένει ...

 Ξεκόλλα. Η ζωή δεν σε περιμένει .Ανεμος
υπάρχουν μέρες που θέλω να απομονωθώ, και σήμερα είναι μια από αυτές...: μένω σπίτι και σαπίζω σέρνομαι από καναπέ κρεβάτι βεράντα γραφείο παράθυρο και στο κεφάλι μου ένα κενό.. δεν θέλω να σκέφτομαι τίποτα ακατοίκητο delete όλα ξέρω πως πρέπει να τα ξαναφορτώσω στο σκληρό μου όταν είμαι έτοιμη και να τα κάνω c cleaner έναρξη καθαριστή να τα αναλύσω να τα τακτοποίηση στα κουτάκια μου για να μπει μια τάξη και μετά μπαίνω στα δύσκολα κάνω Chec έλεγχο για τυχών απώλειες παραμέτρους που θα πρέπει να ακολουθηθουν   στη βάση δεδομένων μου άπλα ανασυντάσσομαι και παίρνω φορά αλλά πάντα με άξονα τις βασικές μου αρχές και για τον καθένα είναι διαφορετικές και τοτε είναι ώρα για την “To Do List” Τα Πρέπει και Τα Θέλω μου: Δυσκολεύομαι να τα ισορροπήσω αυτό το καιρό και όλο μου γνέφει πονηρά η βαλίτσα από την άκρη του δωματίου σαν να μου λέει γέμισε με και πάμε!!! Άντε τι περιμένεις…τι περιμένω αλήθεια? Τα πρέπει με τα θέλω δεν πρόκειται ποτέ να συντονιστούν νομός τις ζωής ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι έτσι προγραμματισμένος να σιχαίνεται τις αλλαγές. ..όποτε σοφά το έθεσε ο Steve Jobs, «το να θυμάμαι ότι σύντομα θα πεθάνω ήταν το σπουδαιότερο εργαλείο που με βοήθησε να πάρω τις μεγάλες αποφάσεις της ζωής μου. Γιατί όλα, όλες οι προσδοκίες των άλλων, όλη μου η περηφάνια, όλοι μου οι φόβοι ότι θα αποτύχω ή θα ντροπιαστώ, όλα είναι ασήμαντα μπροστά στον θάνατο». Και πρέπει να κυνηγάμε  τα θέλω μας αλλά από την άλλη είναι και τα πρέπει μας που μας δένουν με αλυσίδες είναι συνήθως άνθρωποι τους οποίους αγαπάς και σε αγαπάνε με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, σε κρατάνε πίσω, σου χαλάνε την διάθεση ή δεν σε αφήνουν να αλλάξεις προς το καλύτερο… η για αυτό που έχεις ανάγκη , Με εξαίρεση τους ανθρώπους που σε αγαπάνε,όλος ο άλλος κόσμος νοιάζεται μόνο για το τι μπορεί να πάρει από εσένα. Δεν έχει σημασία αν είσαι καλό παιδί, συνεπής και ευγενικός. Πρέπει να κάνεις και κάτι (και να το κάνεις καλά) για να σε εκτιμούν.…ουφ πολλά πρέπει …και σκέφτομαι.. Η ζωή ποτέ δεν είναι τέλεια, αλλά είναι δική σου για να τη ζήσεις Οι άνθρωποι αποτυγχάνουν συχνά, γιατί φοβούνται την απόρριψη το λάθος,τους και συνεχίζουν να κάνουν παρέα με τον ίδιο κόσμο…γιατί έχουν ανάγκη την ασφάλεια οποιουδήποτε μικρόκοσμου αρκεί να ανήκουν κάπου και γίνεται μια Βολεμένη Οικειότητα
Και όπως στη δουλειά μας, όταν νιώθουμε πως έχουμε κουραστεί, παίρνουμε άδεια, για να ξεκουραστούμε και να κάνουμε πράγματα για τον εαυτό μας, το ίδιο θα έπρεπε να γίνεται και στις σχέσεις. Η σχέση έχει την ανάγκη ανανέωσης. Έχει την ανάγκη να δοκιμάζει καινούργια πράγματα, για να μην χάνεται το μυστήριο, για να αναταράσσονται τα λιμνάζοντα νερά...Όλοι μας έχουμε κάπου – κάπου την ανάγκη για μια βουτιά στην “ελευθερία” 
Και αν περιμένεις την κατάλληλη στιγμή για να κάνεις κάτι,θα περιμένεις αιώνια.
 Ἐκμυστήρευση
Κι μιὰ μέρα θέλω νὰ γράψουν στὸν τάφο μου: έζησε στὰ σύνορα
μιᾶς ἀκαθόριστης ἡλικίας καὶ πέθανε γιὰ πράγματα μακρινά ποὺ
……εἶδε κάποτε σ᾿ ἕνα ἀβέβαιο ὄνειρο.
Τάσος Λειβαδίτης, ἀπὸ τὴ συλλογή Τὰ χειρόγραφά του φθινοπώρου (1990)

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured