ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

: Καλως ηρθατε στο ιστολογιο μου!

Ανανεωθήκαμε στο blog μου άλλαξα template ελπίζω να σας αρέσει του άλλαξα φορεσιά βαρέθηκε και αυτό τόσα χρόνια με τα ίδια ήθελε αλλαγή μου το ζητούσε επίμονα τις επόμενες ημέρες θα εμπλουτιστεί ακόμα περισσότερο. Επίσης θα ενημερώνεται τακτικά θα προσπαθήσω τουλάχιστον !! Έχω θεματάκια με το Page Speed οκ με παιδεύει ο κώδικας είναι σε Joomla γμτ* αλλά δεν θα του περάσει θα το φέρω εκεί που θέλω εγώ προς το παρών ανεχτείτε τυχόν test που κάνω αν σέρνεται”;και  δεν φορτώνει ο server φταίει το hosting η είναι  υπερφορτωμένη αρχική σελίδα.θα το λύσω σύντομα  το παλεύω ..(είμαι σε hyper δημιουργικότητας, δείξτε κατανόηση) ..Τα λέμε ..σας φιλώ  kiss xxx !! 

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured