ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Εγώ κι τα Θηρία μου ποιος θα νικήσει?

Είναι από τις ώρες που θέλω να εξαφανιστώ από όλους και από όλα ..όλοι έχουν κάτι όλοι θέλουν κάτι άλλοι σου προσάπτουν διαφορά γκρίνια γκρίνια δεν την αντέχω έτσι κι εγώ απομονώνομαι να παλέψω με τα δικά μου θηρία δεν είμαι ο Ηρακλής να τα βάλω με τη λερναία υδρία Το θηρίο του Ηρακλή ήταν παιχνίδι μπροστά στο δικό μου παιδί του Τυφώνα και της 'Εχίδνας, της θεάς που ήταν μισή γυναίκα και μισή ερπετό το δικό μου θηρίο είναι αιμοβόρο πονηρό και σκοτεινό εκείνος είχε ένα τόξο και το ρόπαλο του. Εγώ με τι να παλέψω με το μυαλό μου μόνο φτάνει?? …οκ κατεβάζω ρολά κλείνομαι στο σκοτεινό μπουντρούμι μου κάντε ότι θέλετε εκεί έξω και είμαι εδώ με μένα και το θηρίο μου ..Ζυγιάζουμε ο ένας τον άλλον στα ματιά ποιος θα βγει νικητής ποιος θα κάνει πίσω πόσες αλήθειες αντέχουμε να πούμε σε ποια σκοτεινά μονοπάτια χάθηκαν οι ευθύνες? τα ρίσκα που δεν πάρθηκαν? Κοιτάζοντας το στα ματιά ,θέλω να το κατανοήσω να το πλησιάσω να το απομυθοποιήσω να το δαμάσω να ξετυλίξω το κουβάρι ως τέλος και προσπαθώ να ισορροπώ με σκέψεις που γλυκαίνουν ...το μυαλό.. Η διαδικασία είναι επίπονη, όμως πραγματικά το αποτέλεσμα αξίζει.. Αυτό που συνειδητοποιώ όμως είναι ότι, υπάρχουν κάποια πράγματα στη ζωή μου και φαντάζομαι στη ζωή όλων, που φαινομενικά δεν μας ενοχλούν ή πείθουμε τον εαυτό μας ότι δεν μας ενοχλούν αλλά έρχονται μετά στην επιφάνεια και δαγκώνουν όσο τα αγνοούμε τόσο πολλαπλασιάζονται ..γενικά δεν είμαι άνθρωπος, που αν με ενοχλεί κάτι δεν θα αντιδράσω και θα το κάνω γαργάρα. Ωστόσο όλοι κάποιες φορές χωρίς να το καταλάβουμε αφήνουμε τα πράγματα να μας "παρασύρουν" ... Θα το παλέψω όμως όσο μπορώ..... το πρώτο πράγμα που λέω στον εαυτό μου είναι το "φτάνει". Φτάνει πια!!!!! Ούτε υπεράνθρωπος είμαι, ούτε και θέλω να γίνω. Και δεν υπάρχει το "όσο μπορώ", υπάρχει το θα το κάνω ,προσπαθώ One Step at Time! ..Ξέρω τι φταίει να μην παίρνω τη ζωή και πολύ στα σοβαρά.. Όπως και να 'χει, κανένας δεν βγαίνει απ' αυτήν ζωντανός . Και αυτό το σήμερα είναι τόσο εφήμερο αλλά και τόσο διαχρονικό. Όλα στο μυαλό είναι και το μυαλό εμείς το κυβερνάμε θα βάλω τα θηρία μου για ύπνο προς το παρών τα τάισα απόψε άγχος αύριο θα είναι μια άλλη μέρα και γ πιο δυνατή ώσπου να τα εξοντώσω ..έχω δρόμο !..και σας στέλνω την καλή νύχτα μου μελωδικά !!  Parov Stelar - The Princess Αγαπημένο...μια πριγκίπισσα τόσο μόνη χαμένη  μέσα στο στο παραμύθι της ... 


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured