ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ντιν-νταν-ντον Ντιν-νταν-ντον Ντιν-νταν-ντον **

Στην ιερά μονή του Άνεμου του Αλλοπαρμένου θα τελεστεί σήμερα Της Ανεμοδούρας το ανάγνωσμα...Σήμερα λέω να σας κοινωνήσω να δώσω άφεση στις αμαρτίες σας τεκνά μου και να σας ρίξω ένα ευχέλαιο "3σάγιον",είχα ένα δύσκολο βράδυ άπνοιας νεύρα νοσταλγίας θυμό και ξύπνησα και λέω δεν πατάω ένα εξορκισμό να έρθω στα ΙΣΑ μου εδώ μαζί με το ποίμνιο μου και αρχίζω Κύριε Ελέησον ΠΡΟΣΧΩΜΕΝ.... ΤΟ...ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΑΑΑΑΑΑΑ!Μετανοείτε... τεκνά μου για όσα δεν κάνατε κρίμα να μένετε  στα ναι μεν αλλά χωρίς να κάνετε κάτι για τα θέλω σας γερνάνε και μαραζώνουν όλα τέκνα μου, ταΐζουμε το σώμα μας και τη ψυχή μας με τη δύναμη του μυαλού της και τις επιθυμίες του κορμιού μας αφήστε την τρέλα το πάθος να κάνει το θαύμα του στη ζωή σας και όσοι έχετε υποπέσει σε πολλά αμαρτήματα γι αυτό είμαι εγώ εδώ να δώσω άφεση αμαρτιών και να κάνετε κι αλλά και βεβαίως, η κάθε Εύα θέλει τον Αδάμ της.. Και τούμπλαλιν γιατί τεκνά μου όπως είπε και ο μεγάλος παναγιότατος προσκυνούμε "τρύπες" η ζωή είναι πολύ μικρή για νάνε θλιβερή.. μετανοείτε... οι καθώς πρέπει δήθεν τάχα μου πανταχόθεν νοικοκυραίοι και μη !! μετανοείτε... "40 ήμερων νηστείας, με αυστηρών αφαγία και με υποχρεωτική κατανάλωσης οίνου και λοιπών οινοπνευματωδών"! Και μην ξεχνάτε τέκνα μου, υπέρ άνω όλων την ανάστησαν των ψυχών Αμήν..Αμήν **
Αύριο , πρώτα ο θεός , τέκνα μου έχουμε την ολονύκτια ανάγνωση του τρίτου Ευαγγελίου  ανάλογα πως θα ξημερωθω…Ευχαριστούμε όλα τά παρευρισκόμενα τέκνα διά την πιστην σας και την προσήλωσην σας θα ήταν μεγάλη μας χαρά να δούμε και νέους πιστούς να ψάλλουν μαζί μας..
ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΕΗΘΟΜΕΝΝΝ..
ΚΥΡΙΕ ,ΕΛΕΗΣΟΝΝΝΝΝΝΝ.
Παίρνω τα εξαπτέρυγα και φεύγω.. Αμήν..Αμήν **

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured