ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Επιστροφή στα πάτρια εδάφη!!

 Σας χαιρετώ όλους και καλώς ήρθα στα πατριά εδάφη ... στα δικά μου λημέρια τα χαλαρά τα όμορφα Αυτό είναι για μένα. Ένα απάνεμο λιμάνι. Γαλήνιο, δίχως αέρηδες, δίχως κύματα., στη φουρτούνα και στη μπουνάτσα. 
Και είναι Πάντα εκεί, δίπλα μου για να με καλωσορίζω με τα, πιο όμορφα χρώματα σε κάθε μου επιστροφή, έτσι απλά για να με κάνει ευτυχισμένη. εδώ η φύση γιορτάζει, δε χορταίνει το μάτι σου να βλέπει το χωριό στολισμένο με άπειρα πολύχρωμα λουλούδια, δέντρα γεμάτα άνθη. Ένας όμορφος ξενώνας για Relax "Μια υπέροχη βουτιά στα λημέρια μου τα σκοτεινά στα δικά μου τα νερά, στης αβύσσου μου τη σιγουριά" εδώ ταξινομώ τα ΑΝ .. Αν φτιάχναμε ενα μικρό τοιχάκι γύρω μας, τόσο μικρό ίσα να μην μπάζει νερά κάθε που βρέχει...Αν φτιάχναμε και μια πορτούλα να ανοίγουμε και να κλείνουμε ανάλογα τον επισκέπτη... Αν όσοι αγαπήσαμε έμεναν στη ζωή μας...Αν όσοι μας αγάπησαν το εννοούσαν κιόλας...Αν λιγάκι προστατεύαμε τον εαυτό μας από κάθε τυχοδιώκτη...Αν δεν δίναμε αντικλείδια σε όλους όσους... Αν λέω .. ίσως...ίσως για όλους εμάς που είμαστε λιγάκι ονειροπόλοι να ήταν λιγάκι αλλιώς τα πράγματα... Αχ αυτά τα χιλιάδες ΑΝ.. Αναρωτιέμαι θα άλλαζα κάτι από αυτά τα ΑΝ? Υπάρχουν "αν"καλά και κακά.. Δικές μας οι επιλογές και όλα αυτά τα Αν τα κλείνω σε Τέσσερις τοίχους face to face σε αναμέτρηση με τον εαυτό μου και αν με κουράσουν όλα αυτά τα ΑΝ ανοίγω την πόρτα και είμαι στον ήλιο φως χρώματα αρώματα όλες οι αισθήσεις σε ετοιμότητα που φαίνονται όλα τόσο μακρυνα που έγιναν σε κάποια άλλη ζωή εδώ ανακαλύπτω ..Τη χαμένη τέχνη της μοναχικότητας Μόνο όταν είμαστε μόνοι μπορούμε να φτάσουμε βαθιά μέσα μας και να βρούμε την αλήθεια  την ομορφιά, την ψυχή μας....
Η μοναχικότητα είναι μία χαμένη τέχνη σε αυτή την εποχή της υπερ.-επικοινωνίας. Και παρόλο που δε θρηνώ την ομορφιά αυτής της παγκόσμιας κοινότητας στην οποία ζούμε, πιστεύω ότι υπάρχει ανάγκη να οπισθοδρομούμε σε τακτά διαστήματα. Εγώ τουλάχιστον το έχω ανάγκη με ισορροπεί Το μυαλό, ακόμα και σε τέτοιο περιβάλλον, δεν σταματάει να κάνει τους δικούς του συνειρμούς – χαλαρωμένο όμως κι αυτό. Κι ο ουρανός, καθαρός, αστραπές ούτε φοβάται ούτε εγκυμονεί. Τίποτα...είμαι safe εδώ..Η οδηγία είναι σαφής: Relax !!!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured