ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Καψούρα fm ♪ ♫ ♩ ♬

Αυτές τις μέρες η μουσικές επιλογές που έχω στο ραδιόφωνο είναι μηδαμινές έως ανύπαρκτες παίζει καψούρα στο φουλ όλοι οι σταθμοί φωνάζουν Νιώωωωωσε με! και χτυπιέται το παλικάρι Ζω ένα δράμα σας  λέω.... παίζουν με τα νευρά μου ακούω καψουροτραγουδα που με εκπλήσσουν και σκέφτομαι που ζω πολύ πόνο ρε γμτ εκεί έξω δεν έχω και καλό σήμα στο ιντερνέτ κολλάει ο γιουτουμπης μου και τα έχω παίξει ποσό χαλια  μπορούν να σε κάνουν όλα αυτά τα σκουπίδια αναρωτιέμαι την επιρροή που ασκούν στο χαρακτήρα έμμεσος πλην σαφώς ..
Δεν έχω κάτι με τον κ Παντελίδη την παολα Τερλέγκα ή Βολάνη Έλληνες είμαστε αγαπάμε πονάμε Έρωτας, καψούρα, ντέρτι όπως και να το λένε βρε αδερφέ! μαζί σας και γω και ναι η μουσική είναι τέχνη και μέσω έκφρασης. Υπάρχουν στιγμές που έχω τα κέφια μου και θέλω να ακούσω κάτι ανεβαστικό (από νταχτιρντι μέχρι hip hop), υπάρχουν στιγμές που θέλω να κλάψω τον χαμένο μου έρωτα και θα ακούσω έντεχνο και υπάρχουν φορές που θα ακούσω Rock  γιατί θέλω να απολαύσω μουσική, στίχο να εχω τροφή για σκέψη κ.λπ. αλλά να έχω επιλογές  Όχι άλλο κάρβουνο ρε παιδιά...Ελεος !!
Σήμερα λοιπόν, όλη μέρα άκουσα με σειρά εμφανίσεως: Πέγκυ Ζηνα, Οικονομόπουλο, Πάολα και πάλι Παντελίδη,μία άγνωστη σε μένα φωνή, ενδιάμεσα  Πάολα ,και πάλι Παντελίδη Βέρτη, Πέγκυ Ζήνα και Ωω!!  τι έκπληξη πάλι η επιδημία Παντελίδης η ώρα ήταν 10 το πρωί και συνέχιζαν (πρέπει να τον λατρεύει ο σταθμός που τον παίζει γενικά και δεν μας λυπόταν ή τα παίρνει -δεν εξηγείται) κι εγώ να προσπαθώ να συγκρατηθώ και να αναπολώ τις μέρες εκείνες που άκουγα τη μουσική από το μπλοκ μου όλη μέρα...και δούλευα με προσήλωση και όρεξη!
Δεν εκνευρίζομαι με τις προτιμήσεις των άλλων αρκεί να μην με αναγκάζουν να τις γευτώ κι εγώ!  Η μουσική σίγουρα δεν έχει σύνορα αλλά θα πρέπει να είναι κοινά αποδεκτή σε έναν χώρο που συνυπάρχουν κι άλλοι! Και με όλα αυτά ..Το κακό είναι ότι σήμερα το απόγευμα ,με έπιασα να σιγοτραγουδώ "κομμάτια έχω γίνει και έχεις την ευθύνη" ♪ ♫ ♩ ♬ ♭ ♮ ♯♪ ♫ ♩ ♬ ♭ ♮ ♯  Είναι σοβαρό γιατρέ μου; Άουτς...Θα τα πούμε αύριο ! Αν επιζήσω και σήμερα! Φιλιά σε όλους!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured